کد خبر: ۴۷۴۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ - ژاپن

پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر نائب قهرمان المپیک

تیم‌ملی والیبال ایران موفق شد در نخستین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایسنا، در آغاز هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها که از امروز (سه‌شنبه)، بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران موفق شد در نخستین دیدارش با نتیجه سه بر دو ایتالیا را از پیش رو بردارد.

تیم ایران با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، امیر غفور و سامان فائزی وارد زمین شد.

شاگردان ایگور کولاکویچ با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۳ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۹ بر ۳۱ و ۱۵ بر ۱۱ برابر ایتالیا، نائب قهرمان المپیک به پیروزی رسیدند و ضمن کسب دو امتیاز شیرین توانستند انتقام شکست اخیر در هفته نخست لیگ جهانی را بگیرند.

شاگردان بلنجینی هم در نبود دو ستاره خود، ایوان زایتسف و عثمان خوانترینا نتوانستند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهند و در اولین‌گام مغلوب بلند قامتان ایران شدند.

تیم ایران در دوره قبلی جام بزرگ قهرمانان جهان در سال ۲۰۱۳ هم موفق شده بود، سه بر دو ایتالیا را شکست دهد اما در چهار تقابل قبلی برابر لاجوردی پوشان مغلوب شده بود.

ایتالیا با یک مدال طلا و دو مدال برنز سومین تیم پرافتخار جام بزرگ قهرمانان جهان به حساب می آید.

در نخستین دیدار امروز (سه شنبه) برزیل سه بر صفر فرانسه را شکست داد و در آخرین دیدار ژاپن از ساعت ۱۴:۴۵ رو در روی آمریکا قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین