کد خبر: ۴۷۴۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

ارتش سرخ یک قدم به رویا نزدیک شد

تعویض های طلایی برانکو بازهم جواب داد تا پرسپولیس 10 نفره الاهلی را در امارات شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
پرسپولیس به عنوان تنها نماینده فوتبال کشورمان که در جمع 8 تیم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، از ساعت 19:45 امشب به مصاف الاهلی عربستان رفته است تا دور برگشت این بازی را برگزار کند و تکلیفش برای صعود یا حذف از این رقابت‌ها مخشص شود.

به گزارش ایلنا،بازی رفت دو تیم که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده بود با تساوی 2-2 به پایان رسید و حالا شاگردان برانکو برای صعود به پیروزی یا تساوی با 3 گل یا بیشتر نیاز دارند.

تیم داوری:

داور اول: مای مانینگ (چین)

کمک‌ها: هووا ویمینگ فا مینک - وانگ دیسین (چین)

داور چهارم: پالیا جورج پریانگا نامال (سریلانکا)


کارت زرد: ولید باخشوین (34) الاهلی / فرشاد احمدزاده (36)، ماهینی (55) پرسپولیس

کارت قرمز: کمال کامیابی نیا (11) پرسپولیس
گل‌ها:

الاهلی 0 - 1 پرسپولیس (علی علیپور دقیقه 5): پاس در عمق زیبای مسلمان و فرار علی علیپور که در یک نبرد تن به تن مدافع عربستان را از پیش رو برداشت و با یک بغل پای دقیق گل اول بازی را برای سرخپوشان به ثمر ساند.

پرسپولیس-الاهلی-1

الاهلی 1 - 1 پرسپولیس ( صالح الامری دقیقه 62): ضربه فنی  الامری به گوشه دروازه بیرانوند رفت تا بازی یک بر یک مساوی شود.


0:00
/ 0:31

ترکیب الاهلی:

محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، الاسمری، تیسیر، صالح الامری، لئوناردو و عمر السوما

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور 

پرسپولیس

دقایق حساس بازی:

دقیقه 01: با اشتباه شجاع خلیل زاده می رفت که دروازه پرسپولیس باز شود که بیرانوند با یک واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 11:کمال کامیابی نیا به دلیل خطا روی بازیکن الاهلی با کارت قرمز داور روبرو شد تا پرسپولیس 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

دقیقه 16:ضد حمله خطرناک بازیکنان پرسپولیس ،حرکت علیپور از سمت راست و پاس این بازیکن برای طارمی که در دهانه دروازه مدافع الاهلی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 18:باز هم علیپور با جا گذاشتن مدافع الاهلی صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه علیپور از زاویه بسته با واکنش العویس راهی کرنر شد.

دقیقه 44: ضربه ایستگاهی محسن مسلمان به مهدی طارمی رسید و طارمی هم با سینه توپ را به احمدزاده رساند، اما ضربه احمدزاده با برخورد به مدافعان الاهلی برگشت داده شد.

دقیقه 49:ضربه سنگین سعید الموالید به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 50: سوما موقعیت گلزنی به دست آورد که خروج به موقع بیرانوند مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 55:اشتباه مدافعان الاهلی توپ را مهدی طارمی رساند که طارمی پس از عبور از مداغع الاهلی سرنگون شد که بازیکنان پرسپولیس در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند.در ادمه ضربه فرشاد احمدزاده با ختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: دفع ناقص ماهینی توپ را جلوی پای العمری فرستاد که ضذبه بی دقت این بازیکن راهی اوت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پدر خوانده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
1
هه هه وقتی استقلال شش تا میخوره هیچ نگران نباشن برادر بزرگترشون پرسپولیس میره و انتقامشون رو میگیره از عربها استقلالی های مظلوم تا پرسپولیس پشتتونه غمی نداشته باشین هر تیم عربی استقلال رو اذیت کنه با پرسپولیس طرفه خخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین