کد خبر: ۴۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش پراکنده در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد طی امروز و فردا خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی برخی نقاط دیگر کشور درگیر وزش باد شدید و گرد و غبار خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز در مناطقی از خراسان رضوی، ارتفاعات خراسان شمالی، ارتفاعات گلستان و مازندران و ارتفاعات شمالی سمنان ابرناکی، رگبار پراکنده باران و در شمال شرق کشور گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این وضعیت بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۳ و ۲۴ شهریور) در مازندران و ارتفاعات گلستان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر، در شمال هرمزگان، جنوب غرب کرمان و شرق فارس نیز رشد ابر و رعد و برق  و رگبارپراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط بعدازظهر روز پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وظیفه، در سه روز آینده در بعضی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل گاهی با گرد و خاک همراه می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در بعدازظهر امروز در برخی نقاط جنوب غرب کشور افزایش سرعت باد در برخی نقاط مستعد، سبب گرد وخاک محلی خواهد شد.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در این روزها، صاف خواهد بود که گاهی با وزش باد همراه می‌شود. بیشینه و کمینه دمای تهران در این دو روز به ترتیب ۳۲ و ۲۲ و ۳۱ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین