کد خبر: ۴۷۵۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

وقوع قتل و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از قتل جوان 30 ساله با اسلحه شکاری به علت اختلاف و شناسایی و دستگیری سریع قاتل و کشف آلت قتاله در این شهرستان خبر داد .
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد معصومی در تشریح جزئیات بیشتر این خبر گفت: در ساعت 21 روز شنبه برابر تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی موتورسیکلت در روستاهای حوزه پاسگاه بخش قلقلرود تویسرکان سریعا عوامل گشت پاسگاه به محل اعزام شدند .

وی افزود: مأموران پاسگاه پس از حضور در صحنه با جسد بی‌جان جوانی 30 ساله و پیکر مجروح جوانی 26 ساله مواجه شدند که در حین خروج از باغ با یک دستگاه موتورسیکلت به وسیله اسلحه شکاری مورد اصابت قرار گرفته‌اند بنابراین با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیم ویژه‌ای از مأموران مجرب پلیس آگاهی و پاسگاه فرسفج وارد عمل شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز شد .

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و شیوه‌های ویژه پلیسی و انجام تحقیقات گسترده و میدانی موفق شدند قاتل را که فردی حدودا 23 ساله بود، شناسایی کنند .

وی با اشاره به اینکه پس از شناسایی هویت قاتل، سریعا محل اختفای او مورد شناسایی قرار گرفت و توسط پلیس محاصره شد، افزود: مأموران خبره انتظامی شهرستان طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری از منزل وی کشف شد که متهم برای انجام اقدامات بعدی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

معصومی عنوان کرد: متهم در پلیس آگاهی مورد بازجویی‌های فنی و تخصصی متعدد قرار گرفت که نامبرده با توجه به تناقض‌گویی در اظهارات و با مشاهده دلایل و قرائن موجود در نهایت لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با اسلحه شکاری معترف شد .

وی خاطرنشان کرد: قاتل پس از اعتراف به قتل اظهار داشت به علت اختلاف با مقتول با شلیک تیرهوایی به وسیله اسلحه شکاری مجوزدار، قصد ترساندن وی را داشته که به علت تاریکی هوا تیر به راکبین موتورسیکلت برخورد کرده و قاتل پس از مشاهده صحنه سریعا از محل متواری شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضایی و با قرار بازداشت روانه زندان شد، گفت: این اقدام سریع و به موقع پلیس با تقدیر همشهریان تویسرکانی مواجه شد و در ادامه اعضای خانواده مقتول، در اقدامی، تشکر و قدردانی خود را از کشف قتل و دستگیری قاتل ابراز و تنها اجر و پاداش معنوی پروردگار را پاسخی به این اقدام بیان داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
1
سرعت دستگیری رو اعلام میکنید که چی بشه؟؟ اگه راست میگید سرعت پیشگیری تون رو بالا ببرید
والا!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین