کد خبر: ۴۷۵۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

یک روز تعطیل در نا امن ترین شهربازی جهان در پیونگ یانگ /تصاویر

روزنامه بریتانیایی «میرر» تصاویری را از پیونگ یانگ منتشر کرده است که نشان می دهد در آن شهر در روزهای تعطیل و اوقات فراغت مردم چگونه وقت می گذرانند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی-این روزنامه می نویسد:«این عکس های باورنکردنی نشان می دهند که یک روز خانوادگی در کره شمالی چگونه است.

به گزارش آفتاب نیوز، در پارک تائسونگان که در هفت مایلی پیونگ یانگ جاذبه های سرگرم کننده وجود دارند. امکانات بازی برای بچه ها و تیراندازی از جمله تسهیلات این پارک سرگرم کننده هستند. سالانه بیش از یک میلیون نفر از جمله خارجی ها از حضور در این پارک بازی لذت می برند.

 هر ساله جشن های ماه مه در این پارک بازی برگزار می شوند. چرخ و فلک موجود در این شهربازی در سال ۱۹۷۷ میلادی رونمایی شد. یک گردشگر خارجی می گوید این پارک بازی تنها جایی بود که آنان تاحدی ازاد بودند و می توانستند با اجازه راهنماها با مردم محلی ارتباط داشته باشند. 

یک گردشگر می گوید:«مقررات و تجهیزات بهداشتی و ایمنی در این شهربازی تقریبا صفر بود و تجهیزات تیراندازی ضعیف بودند برای مثال، کودکان وقتی اسلحه در دست می گرفتند ازادانه به سوی اهدافی در نزدیک شان شلیک می کردند. در این پارک بازی که رایگان است همه چیز متعلق به دولت است. ابجو در آنجا رایگان است البته تنها به مردان ارائه می شود و تنها پنج لیتر در ماه بدون نیاز به پرداخت پول است».

 این گردشگر با خنده می گوید:«زمانی که در بریتانیا همه چیز ورودی دارد و برای ورود به شهربازی باید ۴۰ پوند بپردازید به نظر می رسد کره شمالی محل خوبی برای زندگی باشد. آنان هم چنین دسترسی به اینترنت ندارند و به همین خاطر دائما سرشان در گوشی و مشغول شبکه های اجتماعی نیست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین