کد خبر: ۴۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
جام‌بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ - ژاپن

استفان تیلیه: با این پیروزی فرانسه به روزهای خوب خود باز خواهد گشت

سرمربی تیم والیبال فرانسه پیروزی تیمش مقابل ژاپن را بردی ارزشمند دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
در پایان دیدار دو تیم والیبال ژاپن و فرانسه که با براری سه بر صفر نماینده اروپا به پایان رسید، استفان تیلیه سرمربی فرانسه در نشست خبری پایان بازی درباره این پیروزی اظهار کرد: والیبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است. گاهی خوب و در مواقعی شرایط بازی بد پیش می رود. این یک ورزش کاملا ذهنی است. در مسابقات قهرمانی اروپا ما اصلا نمایش خوبی نداشتیم و به نظر می رسید که فرانسه از مسیر اصلی خود دور شده است اما با پیروزی در مقابل تیم خوب ژاپن دوباره به بازگشت روزهای خوب امیدواریم و معتقدم این پیروزی ارزشمند است.
سرمربی تیم ملی فرانسه ادامه داد: امروز بسیار خوب بازی کردیم و از بازی بازیکنانم در ست‌های دوم و سوم که با تمام توان برابر ژاپن جنگیدند لذت بردم. ژاپن در هر سال بهتر از سال گذشته بازی می کند و پیشرفت خوبی دارد. نسبت به سال ۲۰۱۴ که با ژاپن بازی کردیم این تیم در هر سال رشد داشته است. مشکل ژاپن در قد بازیکنان این تیم‌است اما آن ها در سرعت، تکنیک و دریافت عملکرد خوبی دارند.

به گزارش ایسنا، یوچی ناکاگایچی سرمربی ژاپن نیز درباره شکست برابر فرانسه اظهار کرد: پس از باخت برابر آمریکا با بازیکنان جلساتی داشتیم تا بتوانیم قدرت خود را به نمایش بگذاریم اما همانند روز نخست در این دیدار هم بازیکنان بازی را بدون تمرکز آغاز کردند. ایشیکاوا آنگونه که انتظارش را داریم بازی نکرد و آن هم به خاطر مصدومیت کهنه اش از ناحیه کمر است. از لحاظ تاکتیکی هم مشکل اصلی ما در رساندن توپ دوم به پاسور بود که نتوانستیم در این جنبه موفق عمل کنیم. ما نیاز به زدن سرویس های خوب و تمرکز داریم. همچنین در دفاع روی تور هم خوب ظاهر نشدیم و این تبدیل به یک مشکل بزرگ برای ما شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین