کد خبر: ۴۷۵۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

طباطبایی‌نژاد: سگ حسین نباشید، بنده خدا باشید/قمی: دشمن درصدد اختلاف در هیأت‌های مذهبی است

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سینه‌زنی و گریه برای اباعبدالله‌الحسین(ع) تنها احساسات انسان را تحریک می‌کند اما رشد فکری نمی‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاسیه بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: عزاداری که در مقابل مستکبر بی‌تفاوت باشد حسینی نیست و نمی‌تواند ادعا کند که در جلسه امام حسین(ع) تربیت شده است. نه سگ حسین باشید و نه نوکر حسین، بلکه بنده خدا و مطیع اباعبدالله و پیرو ائمه اطهار(ع) باشید، نباید هیجانی شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سینه‌زنی و گریه برای اباعبدالله‌الحسین(ع) تنها احساسات انسان را تحریک می‌کند اما رشد فکری نمی‌دهد، بنابراین جلسات و مراسمات عزاداری محرم باید دارای آموزش‌های دینی و سخنران مذهبی باشد.

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف در هیأت‌های مذهبی هستند

حجت الاسلام محسن قمی با بیان اینکه منتظران امام زمان (عج) در هیأت‌های مذهبی تربیت می‌شوند، گفت: دشمنان درصدد ایجاد اختلاف در هیأت‌های مذهبی هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کانال تلگرامی مجلس خبرگان رهبری، عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در روایات آمده است که لحن امام زمان (عج) همچون امام حسین (ع) است؛ هیأت‌های مذهبی که ریشه در غدیر دارند، محل تربیت نسلی به شمار می‌روند که منتظر ظهور هستند و 95 درصد از شهدای انقلاب اسلامی از کسانی بودند که در این هیأت‌ها پرورش یافتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین