کد خبر: ۴۷۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

سودجویی در بازار تهیه روپوش مدارس

امسال نباید شاهد هیچگونه افزایش قیمت باشیم چون قیمت پارچه و اجرت دوخت ثابت مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حبیب طهماسبی در خصوص وضعیت تولید و قیمت روپوش‌های دخترانه و پسرانه در آستانه آغاز سال تحصیلی افزود: متاسفانه آموزش و پرورش در این خصوص اصلا با اتحادیه هماهنگ عمل نمی‌کند و هر واحد آموزشی بنا به صلاحدید و منفعت مالی خود، راسا اقدام به تهیه روپوش می‌کند.

طهماسبی ادامه داد: همین عدم هماهنگی سبب شده که برخی از واحدها با همراهی برخی مدارس روپوش مدرسه را با هر قیمتی که دل‌شان می‌خواهد عرضه می کنند و والدین را نیز مجبور می کنند که حتما از آن واحدی که آنها معرفی کرده‌اند، روپوش را تهیه کنند.

وی در خصوص قیمت روپوش گفت: امسال نباید شاهد هیچگونه افزایش قیمت باشیم چون قیمت پارچه و اجرت دوخت ثابت مانده از طرف دیگر با وجود رکود حاکم بر بازار و بیکاری بسیاری از خیاطان حتی می‌شود با قیمت پایین تر نسبت به سال قبل روپوش‌های مدارس را تهیه کنند.

طهماسبی نیک تصریح کرد: ما بارها به آموزش پرورش اعلام کردیم که برای ارائه همه گونه خدمات به صورت سیستماتیک در تمام مناطق استان تهران آمادگی داریم. واحد های صنفی تحت پوشش این اتحادیه توانایی تامین همه نوع سفارش‌های مدارس را دارند.

به گزارش ایلنا وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازار و شرایط حاکم بر آن اگر تولید و دوخت روپوش مدارس دخترانه و پسرانه به این اتحادیه و اعضای آن واگذار می‌شد به طور حتم با قیمتی پایین‌تر از سال قبل آن را عرضه می‌کردیم چون هیچ دلیل اقتصادی برای گران‌تر این کردن کالا وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین