کد خبر: ۴۷۵۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
رئیس ستاد دهه غدیرکشور:

تاثیر گذاری غدیر در شناخت و افزایش معرفت جهانیان

رئیس ستاد دهه غدیرکشور ، با بیان اینکه بشر نیاز به شناخت دارد گفت :غدیر می تواند در شناخت و افزایش معرفت جهانیان تاثیرگذار باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام محمود نظری  امروز در نخستین پیش همایش علمی تخصصی هشتمین اجلاسیه بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر که در سالن هلال احمر ساری برگزار شد ، اظهار داشت: غدیر فرصتی  بزرگ برای تمام ادیان عالم است که با تفاهم،تعاون ،همدلی و همفکری در راستای حرکت بزرگ غدیر به گفتگو بپردازند.

وی با بیان اینکه بشر نیاز به شناخت دارد  افزود:غدیر می تواند در شناخت و افزایش  معرفت جهانیان تاثیرگذار باشد.

رئیس ستاد دهه غدیرکشور گفت:غدیر همان فرهنگ توحیدی ،عقلانی و همچنین اندیشه پردازی سالهای آینده است که ستاد دهه غدیر در دو سه دهه ی اخیر حرکت اجتماعی خوبی را  در این جهت به منصه ظهوررساند.

وی با بیان اینکه غدیر شناسنامه و هویت اصلی شیعه است و مهم‌ترین پیام این واقعه بزرگ حفظ و تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است، افزود:غدیر برای تمامی جوامع بین الملل است بنابراین عمل حضرت علی(ع)  می تواند الگویی برای زمامداران و حکومتداران جهان باشد.

حجت الاسلام نظری  با بیان اینکه امروز جوامع به دلیل نداشتن شناخت کافی دچار عناد،دشمنی و نفاق شدند ، گفت:  ستاد دهه غدیر با همکاری دانشگاه مذاهب  با تشکیل کارگروه  تلاش می کند تا جامعه اسلامی را به وحدت و همبستگی پایدار رهنمون سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،وی  غدیر را استمرار توحید و نبوت دانست و گفت:  واقعه غدیر یک اصل توحیدی،دینی ،جهانی و عقلانی و وجدانی در جامعه بشری است که از نظر نخبگان،اساتید،فرهنگیان و دانشجویان بر آن است تا این امر مهم  جهت نیازمندی دنیای امروز در پیشرفت هدف و یک ارزش،نهادینه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین