کد خبر: ۴۷۵۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

سردار حاجی زاده: قالیباف باعث گسترش صنعت موشکی شد

فرمانده هوافضای سپاه گفت: کسی که باعث شد صنعت موشکی اینگونه گسترش پیدا کند و نامش تا کنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام او را ببرم سردار قالیباف بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی در جشن 4 سالگی دکتر سلام با بیان این مطلب که ما نیز مشتری دکتر سلام هستیم، گفت:‌ اگر امروز توان موشکی کشور به اینجا رسیده نمادش شهید تهرانی مقدم است.

وی افزود: کسی که باعث شد صنعت موشکی اینگونه گسترش پیدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام او را ببرم، سردار قالیباف است.

فرمانده هوافضای سپاه گفت:‌ دوره فرماندهی ایشان تدبیری اندیشیده شد تا در هر شهر و استان یک پایگاه موشکی احداث شود.

حاجی‌زاده درباره تقدیر از جایگاه شهید حججی گفت: شهید حججی یک نماد است. ما از هر پایگاهی که سرکشی می‌کنیم شاهد حضور صدها حججی هستیم؛ حججی نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است که از این نیروها بی نهایت در نظام مقدس ما وجود دارد.
وی اضافه کرد: امروز در مقابل ما جبهه انقلابیون، جبهه صهیونیست‌ها و غرب گرایان است؛ اگر بخواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم باید مملکت به شکل جهادی اداره شود.

قالیباف: طراح پروژه های موفق شهرداری زیر 35 سال داشتند

همچنین محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران ضمن تشکر از همه مدیران و کارکنان شهرداری تهران که در زمان مدیریتش، به وی کمک کردند، طی سخنانی گفت: اگر موفقیت و خدمتی به مردم صورت گرفت نشات گرفته از اعتماد به جوانان بود به طور مثال اگر پروژه‌ای نتیجه داد کسانی که آن پروژه‌ها را طراحی کرده بودند متوسط سنشان زیر 35 سال بود.
منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین