کد خبر: ۴۷۵۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
اختتامیه پانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی/

زرگرپور: مبلغان و ذاکران حسینی در آسیب‌زدایی جامعه نقش انکارناپذیری دارند

استاندار اصفهان گفت: ما اگر می‌خواهیم در جامعه به نشر مفاهیم و مناسک دینی بپردازیم نباید نقش برجسته مبلغان و ذاکران حسینی را نادیده بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :
زرگرپور استاندار اصفهان شامگاه امروز 23 شهریورماه در مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در میدان نقش جهان اصفهان، اظهار کرد: این اجتماع عظیم عاشقان و مداحان امام حسین (ع) حال و هوای دیگری به شهر اصفهان بخشیده است. این یک افتخار بزرگی برای ساکنان و شهروندان ولایتمدار اصفهان است که از هیئات مذهبی سراسر کشور در این شهر گرد هم جمع شده‌اند.

وی افزود: اصفهان علاوه بر اینکه در بحث مفاهیم دینی و عاشورایی فعال است؛ در رابطه با حماسه‌آفرینی شهدای مدافع حرم نیز پیشتاز است که امثال آن شهید آقامحسن حججی است. امام راحل می‌فرماید این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. ما اگر به این جمله دقت کنیم می‌بینیم که حقیقت مسلمی که ما را به ژرف‌های عمیق مناسک حسینی و احیای دین رهنمون می‌کند همین محرم و صفر است.

استاندار اصفهان ادامه داد: سرمایه تشیع دفاع از حریم ولایت است و مجالس ما آراسته به نام ولایت، عصمت و طهارت است و این برای ما یک ضرورت است که این رسالت را حفظ کنیم و در راستای صیانت از ارزش‌های اسلامی و دینی که موجب اعتلای جامعه می‌شود و انسان‌ساز است گام برداریم.


به گزارش ایسنا، زرگرپور خاطرنشان کرد: سنگربانانی در جامعه داریم که برای حفظ جامعه و جلوگیری از تهاجم دشمنان از جان خود می‌گذرند. ما باید نقطه‌های آسیبی که در جامعه وجود دارد را از بین ببریم و در راستای این آسیب‌زدایی نقش مبلغان و ذاکران حسینی انکارناپذیر است. مخاطب‌شناسی و تسلط بر مفاهیم دینی ذاکران و مبلغان سبب می‌شود که مفاهیم دینی در جامعه بهتر و بیشتر ترویج پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین