کد خبر: ۴۷۵۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس مطرح کرد:

بهبود زندگی بازنشستگان در دولت تدبیر و امید

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی بازنشستگان پس از استقرار دولت تدبیر و امید بهبود یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، بیت‌الله عبداللهی در دوازدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تبریز با بیان این‌که «بازنشسته وزارت کشور(استانداری آذربایجانشرقی) هستم و مشکلات این قشر را به خوبی درک می‌کنم»، گفت: متاسفانه جامعه آنچنان که باید و شاید، به وظیفه خود در مقابل بازنشستگان عمل نکرده و شاید کشور نیز نتوانسته در این زمینه آن چنان که باید و شاید به این موضوع توجه داشته باشد.  کار به جایی رسیده که قشر بازنشسته دیگر در برابر مشکلات، صبر نمی‌کند و با در دست داشتن پلاکاردها به اعتراض خود در جامعه روی می‌آورد.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی بیش از پیش مدیران دولتی به مشکلات بازنشستگان، عنوان کرد: بنده به شخصه تا وقتی که مسئولیت دولتی داشته و بازنشسته نشده بودم؛ درک درست و صحیحی از مشکلات بازنشستگان نداشتم. با بازنشستگی، حقوق ثابت بدون در نظرگرفتن مزایا و ... به بازنشستگان تعلق می‌گیرد در حالی که میزان هزینه‌های این قشر پس از بازنشستگی افزایش می‌یابد و این درست نیست و باید اصلاح شود.

وی با بیان این‌که «انصافا بازنشستگان در جامعه ما منزلتی ندارند»، تصریح کرد: باید تبعیض‌های موجود در این حوزه رفع شود نه این‌که در حوزه‌های مختلف، روز به روز شاهد افزایش تبعیض‌ها باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی  با بیان این‌که «دولت تدبیر و امید، گام‌های بسیار خوبی در حوزه رفع مشکلات بازنشستگان در مقایسه با دولت‌های پیشین برداشته است»، اظهار داشت: انتظار داریم در یک بازه زمانی خاص، دولتمردان بخش اعظم مشکلات بازنشستگان را رفع کنند و ما نیز در مجلس شورای اسلامی با تمام توان آماده حمایت از این قشر هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمود ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
پيشنهاد ميكنم فقط يكماه با حقوق بازنشستگى زندگى كنند،اگر زنده ماندند ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین