کد خبر: ۴۷۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

جزییات حراج خانه زلاتان ابراهیموویچ به قیمت ۵ میلیون پوند/تصاویر

«زلاتان ابراهیموویچ» بازیکن فوتبال اهل سوئد که در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در پست مهاجم سابقه بازی داشته است خانه خود را به قیمت ۵ میلیون پوند به خراج گذاشته است.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس ورزشی-روزنامه «میرر» عکس هایی را از این خانه لوکس منتشر کرده است. این خانه شش اتاق خواب دارد و در چهار طبقه ساخته شده است. ابراهیموویچ در این فصل قرارداد خود را با شیاطین سرخ (منچستر یونایتد) به پایان رساند آن هم با کسب امتیاز ۲۸ گل زده در ۴۶ دیدار و در نهایت دچار اسیب در ناحیه زانوی پا شد. 

به گزارش آفتاب نیوز، خانه او ۱۰ هزار فوت مربع مساحت دارد. زلاتان از والدینی اهل بوسنی و کرواسی متولد شده است. زلاتان تا سال ۲۰۱۶ برای تیم فوتبال پاریس سن ژرمن در لیگ فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه و همچنین تیم ملی فوتبال سوئد بازی کرد. در فوریه ۲۰۰۹ ابراهیموویچ با دریافت حقوقی معادل ۹ میلیون یورو به همراه کاکا، بیشترین حقوق را در میان بازیکنان فوتبال جهان دریافت می‌کرد. همچنین در ۲۸ ژولای ۲۰۰۹، نام ابراهیموویچ در بین ۵ بازیکن برتر فصل ۲۰۰۹–۲۰۰۸ قرار گرفته بود. بعد از جدایی از آث میلان و پیوستن به تیم فوتبال پاریس سن ژرمن پردرآمدترین بازیکن لیگ فوتبال فرانسه شد. او در ژوئیه ۲۰۱۶ به منچستر یونایتد پیوست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین