کد خبر: ۴۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
با پرداخت ٤٣٦٠ میلیارد ریال تسهیلات طی ١٨ ماه صورت گرفت؛

سهم قابل توجه شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات درحمایت از تولید و اشتغالزایی

​شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات ایران در راستای اشتغالزایی و رونق تولید طی ١٨ ماهه گذشته ٢٠٨ فقره تسهیلات در قالب عقود مشارکت مدنی، خرید دین و جعاله به ارزش بیش از ٤٣٦٠ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، بهرام ایزد موسی، رییس شعبه مستقل مرکزی ضمن اعلام این خبر، گفت: مشارکت مستقیم شعبه مستقل مرکزی در تامین مالی بسیاری از طرح های بزرگ ملی، بستر ساز حضور قدرتمند بانک صادرات ایران در بخشهای مختلف صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی در سراسر کشور شده بطوریکه  طی ١٨ ماهه منتهی به شهریورامسال، این شعبه در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید،  ٢٠٨ فقره تسهیلات در قالب عقود مشارکت مدنی، خرید دین و جعاله به ارزش بیش از ٤٣٦٠ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بهرام ایزد‌موسی تاکید کرد: شعبه مستقل مرکزی با حمایت مدیران ارشد بانک و تلاش کارکنان خود موفق به ثبت دستاوردهای ارزنده ای شده است.

وی با اشاره به مشارکت شعبه مستقل مرکزی در طرح‌های بزرگ ملی گفت: با عاملیت این شعبه، طرح‌های بزرگی در کشور در حال تکمیل بوده و برخی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده اند که می‌توان به طرح بزرگ آلومینیوم جنوب با ٣٤ هزار میلیارد ریال در لامرد استان فارس(بزرگترین طرح آلومینیوم در منطقه خاورمیانه)، طرح نیروگاهی انرژی گستر جم در یزد با ٢٦٥ میلیون یورو، پتروشیمی سبلان و شرکت توسعه نفت و گاز صبای کنگان(توسعه میادین پارس جنوبی) اشاره کرد.

ایزد موسی در ادامه با تاکید بر توجه کارکنان این شعبه به پرداخت به موقع وام های خرد به ویژه وام ازدواج و جهیزیه گفت: هم اکنون دراین شعبه هیچ صف انتظاری برای وام ازدواج وجود ندارد و حتی به شرط آماده بودن مدارک متقاضی با توجه به چک لیست ارائه شده، امکان پرداخت وام ازدواج یک روزه هم دراین شعبه وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر وام های ازدواج پرداخت شده،در این شعبه طی ٦ ماهه اول امسال، ٥٤ فقره وام قرض الحسنه ضروری،١١٤ فقره تسهیلات خرید کالا در قالب عقد مرابحه و ٢٨ فقره تسهیلات مرابحه مسکن، جمعا به میزان بیش از ٦٤میلیارد ریال پرداخت شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین