کد خبر: ۴۷۶۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

آقای وزیر، استقلال فدای سرتان

آفتاب‌‌نیوز : طنز روز - شاید شما از مسئولان کشور انتظارات زیادی داشته باشید اما من واقعا انتظار زیادی ندارم و همین که بدانم مسئولان به فکر ما هستند و نگران حال ما هستند خوشحال می‌شوم.
خیلی از وقت‌ها هم واقعا کاری از دست مسئولان برنمی‌آید اما برخی مسئولان هستند که با این که کاری از دست‌شان برنمی‌آید اما نگران هم نمی‌شوند و این خیلی بد است که مسئول باشی و کاری نکنی،‌ یا کاری از دستت برنیاید و نگران هم نباشی.

نمونه خوب و مودب و باکلاس یک مسئول نگران آقای سلطانی‌فر است. آقای داورزنی گفته است: «سلطانی‌فر نسبت به شرایط استقلال نگران است.» واقعا ممنونیم آقای وزیر. همین نگرانی شما برای ما حجت است. اصلا استقلال فدای سرتان. ما راضی نیستیم که شما نگران باشید. همین که به فکر باشید هم کافی است. تو را به خدا غصه نخورید یک موقع؟ این هم بحرانی است که حل می‌شود. ما باید قدر امثال شما را بدانیم که نگران حال مردم هستید. همین نگرانی شما خیلی ارزش دارد. مسئولان در اروپا و غرب وحشی ذره‌ای نگرانی برای ملت ندارند اما شما به عنوان یک مسئول ایرانی و شرقی ثابت کردید که نگرانی در ذات شماست و حواشی تیم استقلال بسیار شما را آزرده کرده است. بمیرم برایتان. تو را به خدا دیگر نگران نباشید آقای وزیر. ما به شما نیاز داریم. لگدمال شدن احساسات استقلالی‌ها و به قهقرا رفتن این تیم در برابر سلامتی شما اصلا مهم نیست.

خدا سایه شما را بر سر ورزش ما حفظ کند.
باقی بقای‌تان

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین