کد خبر: ۴۷۶۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

آیا نهادهای نظامی از «جمنا»‌ حمایت کرد؟/ توصیه جبهه‌مردمی به قالیباف برای انصراف به نفع رئیسی/ کارمان بی‌نقص نبود

یک عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به انصراف قالیباف به نفع رییسی در انتخابات تاکید کرد که شهردار تهران شخصاً به این نتیجه رسیده که انصراف دهد و جمنا نظر خود را به او تحمیل نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به برخی انتقادات اصولگرایان به نحوه فعالیت‌های پیش و پس از انتخابات «جمنا» گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب هرگز ادعا نکرده کار خود را بی‌نقص به انجام رسانده است؛ قطعاً نقاط ضعفی در کارمان وجود دارد اما هم‌اکنون در حال بررسی این مسائل هستیم که در آینده و در ادامه مسیر با رفع این نقاط ضعف به کارمان ادامه دهیم.

جمنا به قالیباف توصیه کرد به نفع رییسی انصراف دهد

وی در واکنش به این سوال که با وجود تلاش «جمنا» برای در اختیار گرفتن محور فعالیت‌های جریان اصولگرا، برخی چهره‌های فعال در این جریان سیاسی معتقدند جبهه مردمی حتی در جریان انصراف قالیباف به نفع رییسی نیز بی‌تاثیر بوده و این دو نامزد انتخاباتی بنا به توافقات شخصی به این نتیجه رسیدند، گفت: شورای مرکزی جمنا پس از بررسی نتایج نظرسنجی‌ها به آقای قالیباف توصیه کرد که بهتر است برای دستیابی به نتیجه بهتر در انتخابات به نفع آقای رییسی انصراف دهد.

قالیباف شخصاً به این نتیجه رسید که انصراف دهد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: به بیان دیگر آقای قالیباف به این توصیه عمل کرد. البته قالیباف شخصاً به این جمع‌بندی رسید و جمنا نظر خود را به قالیباف تحمیل نکرد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌داد رییسی مدیریت بهتری داشته است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوم احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: نظر شورای مرکزی جمنا نیز انصراف قالیباف بود. به بیان دیگر دوستان مصلحت نمی‌دانستند جمنا با ۲ کاندیدا وارد عرصه شود؛ چراکه نظرسنجی‌ها و بررسی‌های میدانی که توسط جمنا انجام شده بود، نشان می‌داد آقای رییسی مدیریت بهتری داشته و بهتر است تنها کاندیدای جمنا باشد.

حسینی در پایان بار دیگر هرگونه حمایت و پشتیبانی نهادهای نظامی از «جمنا»‌ را تکذیب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین