کد خبر: ۴۷۶۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

آمار عجیب چپ کردن ماشین در آخر شب تهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: توقف‌های دوبله، پارک‌های نابجا و تخلفات حادثه‌ساز موجب قفل شدن معابر می‌شود و متاسفانه هر شب یک حادثه واژگونی به‌خصوص در ساعات پایانی شب داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، محسن پورسید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست رسانه‌ای طرح استقبال از مهر در مقر پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مجموعه ناجا و پلیس راهور بازوی موثر در مسائل شهر تهران هستند و خوشبختانه همکاری بین پلیس و شهرداری در اوج هماهنگی است و امیدواریم با این همکاری، شهر را به محل قابل سکونت تبدیل کنیم. 
 
وی با اشاره به مشکلات ترافیک برای شهروندان تهرانی گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده تهران از نظر استرس پنجمین شهر منطقه است که بخشی از آن ناشی از ترافیک است. 
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: با فرهنگسازی جان‌باختگان حوادث ترافیکی از 26 هزار نفر طی 10 سال به 16 هزار نفر رسیده است و تقاضا داریم همین اقدام در حوزه ترافیک شهری نیز انجام شود و در رسانه ملی پررنگ شود. 
 
پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: توقف‌های دوبله، پارک‌های نابجا و تخلفات حادثه‌ساز موجب قفل شدن معابر می‌شود و متاسفانه هر شب یک حادثه واژگونی به‌خصوص در ساعات پایانی شب داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین