کد خبر: ۴۷۶۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

حمایت ۵۰۰ میلیونی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر از برترین‌های زیست فناوری

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه زیست فناوری ایران اعلام کرد: برندگان این نمایشگاه تا سقف ۴ میلیارد تومان جایزه تسهیلاتی دریافت خواهند کرد ضمن آنکه ۵۰۰ میلیون تومان از سوی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر حمایت خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر جعفر محمدیان در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه زیست فناوری هدایت فعالیت ها به سمت اولویت ها، ایجاد روحیه رقابت و شناسایی و معرفی فعالان حوزه زیست فناوری را از اهداف این نمایشگاه نام برد و افزود: در این دوره از نمایشگاه از برترین‌ها در بخش‌های شرکت های نوپا، تولید و صنعتی، فناوری برتر و محققان برتر تجلیل شد.

وی تقدیر از مراکز رشد برتر را از دیگر بخش های این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: در این دوره هیچ مرکز رشدی حائز دریافت جایزه زیست ایران نشدند.

وی جایزه زیست ایران را شامل تندیس ویژه "جایزه زیست ایران ۱۳۹۶"، لوح سپاس ممهور به نشان نمایشگاه و جشنواره زیست فناوری، جوایز نقدی و تسهیلات دانست و اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه به یک شرکت تقدیرنامه اعطا شد.

به گفته دبیر چهارمین دوره جشنواره زیست فناوری این تقدیرنامه به شرکتی که بتواند طرح تحقیقاتی خود را برون سپاری کند، اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برترین ها در ۳ حوزه تخصصی پزشکی، کشاورزی و صنعتی (محیط زیست و تجهیزات) مورد ارزیابی قرار گرفتند، اظهار کرد: ۱۵۲ طرح دریافتی در سامانه جشنواره ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۲ مورد فاقد مستندات بودند و از همان ابتدا رد شدند.

به گفته محمدیان، ۹۰ شرکت، فناور و مرکز رشد مورد ارزیابی قرار گرفتند.


به گزارش ایسنا، محمدیان افزود: برندگان این جایزه تا ۴ میلیارد تومان جایزه تسهیلاتی دریافت خواهند کرد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر حمایت می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین