کد خبر: ۴۷۶۹۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

جزئیات برنامه اورژانس برای سال تحصیلی جدید

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران به تشریح جزئیات تمهیدات اورژانس تهران برای آغاز سال تحصیلی و دهه اول ماه محرم پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
اسماعیل فراهانی ، در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای بازگشایی مدارس، اظهارکرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، اورژانس تهران تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده است و بر این اساس 164 پایگاه اورژانس در آماده‌باش هستند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در مورد جزئیات برنامه‌های اورژانس در سال تحصیلی جدید، اضافه کرد: 210 دستگاه آمبولانس، 158 دستگاه موتورلانس و شش دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در آماده‌باش هستند.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است تماس‌های مردمی در روزهای ابتدایی مهر افزایش داشته باشد، مسئولان سامانه 115 که پل ارتباطی اورژانس و مردم هستند نیز آمادگی کامل دارند تا به درخواست‌ها پاسخ دهند.

فراهانی به برنامه ویژه اورژانس برای نقاط پرتردد تهران نیز اشاره کرد و گفت: اورژانس 150 نقطه از شهر را که تردد در آنها زیاد است و با توجه به وجود مدارس و مراکز آموزشی ممکن است حجم جمعیت در آن بخش‌ها افزایش پیدا کند را شناسایی کرده و تیم‌های ما با آمبولانس و موتورلانس در این مناطق مستقر می‌شوند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران با اشاره به همزمانی دهه محرم و آغاز سال تحصیلی، گفت: با توجه به آغاز دهه محرم تیم‌های ما برای فعالیت در شب‌ها که هیات‌های عزاداری برپا می‌شوند نیز آماده هستند و پایگاه‌های اورژانس در آماده‌باش قرار دارند تا در این شرایط نیز فعالیت کنند.

وی همچنین با اشاره به پایان تابستان و افزایش تردد در جاده‌ها گفت: با توجه به اینکه در روزهای آخر شهریور و اول مهر احتمال افزایش تردد از اطراف تهران به داخل شهر وجود دارد پایگاه‌های جاده‌ای ما نیز در آماده‌باش کامل هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین