کد خبر: ۴۷۷۰۲۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

نتایج نهایی آزمون دانشگاه علمی کاربردی امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج نهایی آزمون دوره‌های دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امروز، 30 شهریور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد 67 هزار و 765 نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوشته نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی) برای سال 96 امروز، 5 شنبه 30 شهریورماه جاری بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد 67 هزار و 765 نفر پذیرفته شده آزمون مذکور تعداد 22 هزار و 381 نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر 33.53 درصد پذیرفته‌شدگان زن هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تمام پذیرفته‌شدگان آزمون فوق ضرورت دارد روز شنبه، اول مهرماه امسال برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت آموزشی دانشگاه جامع عملی کاربردی مراجعه کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بدیهی است پذیرفته‌شدگان باید در زمان‌های تعیین‌شده که در سایت دانشگاه مشخص شده است، با در دست داشتن مدارک لازم و برخی اطلاعاتی که در اطلاعیه‌ای که امروز به همراه فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، برای ثبت نام به واحدهای قبولی خود مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین