کد خبر: ۴۷۷۲۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

پیام تلخ بازی های هفته برای علی دایی و علی کریمی!

دو بازی لیگ برتر برای دایی و کریمی خوش یمن نبود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم پیکان هفته گذشته و در چارچوب هفته ی ششم رقابت های لیگ برتر موفق شد با کسب نتیجه ای قابل تحسین شاگردان برانکو ایوانکوویچ را شکست دهد و 8 امتیازی شود. نتیجه ای که باعث شد جلالی و شاگردانش تا حدودی از زیر بار فشارهای موجود خارج شوند و با قرار گرفتن در رتبه هفتم انگیزه زیادی برای مصاف با نفت تهران داشته باشند. در سوی دیگر نفت تهران که برای دومین بار علی کریمی را روی نیمکت خود می بیند، با 6 امتیاز رتبه 14 جدول را به خود اختصاص داده است. بسیاری از هواداران ستاره سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا ببینند، کریمی چه نتایجی در کسوت مربیگری کسب خواهد کرد.

پیکان در بازی با نفت تهران در همان دقایق ابتدایی بازی با نتیجه یک بر صفر از حریف عقب افتاد؛ اما شاگردان مجید جلالی بعد از این گل مصمم بودند که در همان نیمه اول این نتیجه را جبران کنند.

در این بازی عیسی آل کثیر در دقیقه 3 نفت را پیش انداخت؛ اما در دقیقه 26 بارانی گل تساوی را زد و تنها 7 دقیقه بعد آقاخان گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک بار دیگر ستاره تیمش شد.

آقاخان که هفته گذشته گل 3 امتیازی پیکان را برابر پرسپولیس به ثمر رساند، در بازی امشب هم منجی تیمش شد و باعث شد پیکان در نیمه اول با پیروزی به رختکن برود.


در دیگر بازی هم صدرنشین با تیم علی دایی مساوی کرد. سایپا و علی دایی که با هدف پیروزی در بازی برابر پارس جنوبی پا به میدان گذاشته بودند برای رسیدن به گل 83 دقیقه تلاش کردند و در نهایت توسط محمد سلیمانی به گل رسیدند. این گل بهانه ای بود برای شادی مخصوص گل غلامپور روی دوش علی دایی. اما این سواری برای نارنجی ها خیلی پایدار نبود. در دقایق اضافه بازی در نهایت صدرنشین از باخت گریخت.وحید حمدی نژاد توانست از روی نقطه ی پنالتی در آخرین دقایق بازی بازی را به تساوی بکشاند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین