کد خبر: ۴۷۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷

ترکان: کشتی آزاد به یک فرمانده نیاز دارد/ پذیرش سرمربیگری امید ریسک بزرگی است

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با تایید پیشنهادش به سه نفر از مربیان برای سرمربیگری تیم ملی امید گفت: با توجه به اینکه باید سرمربی را برای تیم ملی امید در شورای فنی معرفی میکردم، شخصا با محبی، فلاح و رضایی صحبت کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، مجید ترکان با بیان این مطلب افزود:محمد حسن محبی ، اکبر فلاح  و علی رضا رضایی هر کدام به دلایلی که داشتند ، این مسولیت را نپذیرفتند. البته صحبت من با این افراد کاملا دوستانه و غیر رسمی بود. اما به هر حال پیشنهاد من را قبول نکردند.از این رو به ناچار در جلسه شورای  فنی، پیگیری های خود را توضیح دادم.

 مدیر تیم های ملی کشتی آزاد پایه تصریح کرد: حداکثر تا پایان هفته آینده باید با تشکیل شورای فنی،  سرمربی امید مشخص شود. زمان محدود است و باید هر چه زودتر تمرینات خود را شروع کنیم. البته ما می دانیم قطعا قبول پذیرش سرمربی گری تیم امید از سوی هر مربی باتجربه ای، یک ریسک بزرگ است چرا که زمان چندانی تا مسابقات جهانی نداریم و تیم منتخب هم بنظر می رسد به کار جدی نیاز دارد.
‏‎وی در ادامه با اشاره به اینکه ، نبود یک فرمانده در تیم های ملی کشتی آزاد در تمامی رده ها حس می شود و این مشکل باید برطرف گردد، خاطر نشان کرد: در کشتی،  از سه سال گذشته ، برنامه کار در رده های سنی پایه شروع شده است و ما برنامه های خود را به شکل مناسبی پیش می بریم. اما معتقدم باید نقطه ضعف نداشتن یک لیدر و هماهنگ کننده بزرگ،  بین تمامی رده های سنی را، برای حرکت مجدد رو به جلو در کشتی آزاد بر طرف کنیم.
دارنده مدال طلای جهان خاطرنشان  کرد:در حال حاضر کشتی آزاد برای هماهنگی در هر سه رده ی سنی بزرگسالان؛ جوانان و نوجوانان به یک فرمانده تمام عیار نیاز دارد و ما باید بتوانیم این مشکل را رفع کنیم،  چون ارتباط سه رده مناسب نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین