کد خبر: ۴۷۷۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

حراج اشیا و وسایل نادر متعلق به ستاره سابق هالیوود/تصاویر

بسیاری بر این باورند که یکی از زیباترین و دلنشین صورت ها را در میان ستارگان سابق هالیوود داشت. چهل و چهار سال از مرگ ادری هپبورن می گذرد و شاید بیش از هر ستاره سینمایی دیگری در قرن بیستم یاد او گرامی داشته می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی-شبکه خبری «سی ان ان» با اشاره به برگزاری حراج اثار او در ۲۷ سپتامبر در حراجی کریستی اشاره می کند که اشیا و وسایل منحصر بفردی از او از جمله لباس هایش به نمایش گذاشته شده اند. 

به گزارش آفتاب نیوز، سی ان ان می نویسد:«قیمت گذاری بر روی اشیای او دشوار است. در حراجی ۵۰۰ قطعه وجود دارند. تخمین زده می شود که ارزش آن ها بیش از صدها هزار دلار تعیین شود. جواهرات شخصی او از جمله آن چه در فیلم صبحانه در تیفانی استفاده کرده بود و لباس های مورد استقاده اش در فیلم های مختلف نیز در این بین به چشم می خورند». 

این شبکه خبری اشاره می که در سال ۲۰۰۶ میلادی یک لباس برند ژیونژی که توسط هپبورن در فیلم صبحانه در تیفانی پوشیده شده بود بیش از ۹۰۰ هزار دلار به فروش رسید تقریبا هفت برابر بیش از میزان تخمین زده شده اولیه. 

ادری هپبورن بازیگر بریتانیایی هلندی تبار و متولد بلژیک بود. او در سال ۱۹۹۳ میلادی درگذشت. او با فیلم هایی چون بانوی زیبای من و صبحانه در تیفانی شناخته شد. هپبورن اندامی باریک داشت و خوش پوش بود و در نقش های معصومانه بازی می کرد. هپبورن همچنین چهار بار نامزد جایزه اسکار شد و در سال ۱۹۵۳ موفق به بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم تعطیلات رومی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین