کد خبر: ۴۷۷۴۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

واکنش تند داریوش پیرنیاکان به اظهارات علی اکبر گلپا علیه شجریان

سخنان تند علی‌اکبر گلپایگانی درباره محمدرضا شجریان و ابتهاج با واکنش تند داریوش پیرنیاکان روبه‌رو شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش پیرنیاکان در پاسخ به مصاحبه علی اکبر گلپایگانی با یکی از روزنامه های کشور درباره محمدرضا شجریان در اینستاگرام مطلبی را منتشر کرد.

پیرنیاکان دراین باره نوشت: «اخیراً یکی از خوانندگان پیشکسوت رادیو در مصاحبه با روزنامه قانون و همچنین در مصاحبه صوتی با یکی از رسانه های برون مرزی موضوعاتی رو در باره استاد شجریان و سه تن از استادان عرصه شعر و موسیقی مطرح کرده اند که جای تامل دارد بنده در این اندک مقال نمی خواهم پیشینه این خواننده رو باز کنم که مصداق شعر : چون پرده بر افتد نه تومانی. لذا توصیه می کنم چنانچه سی و هشت سال سکوت کرده بهتر است جهت پا بر جا ماندن احترامی که به خاطر آوازهایی که در ابتدای فعالیت هنری در رادیو اجرا کرده اند جامعه هنری برای ایشان قائل است باز هم سکوت کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
بهترین جواب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
تمام نوچه های شجریان صداشون درمياد حالا
امید
|
Canada
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
1
0
محمدرضا شجریان در صحنه ی اجرا روی زمین می نشیند و با لباس سنتی و در فضای صوفیانه از زهد و عرفان و عدم دنیا طلبی می خواند و این مردم نادان را آگاه می کند سپس از صحنه خارج شده سوار ماشین تویوتای چند صد میلیونی خود شده کنار همسر 26سال جوانتر از خود می نشیند و از اینکه با پسر خود باجناق شده عمیقا احساس خوشبختی می کند.
موهای خود را رنگ میکند صبحانه را در فرانسه می خورد وگشت گذارش را در انگلیس پیگیری می کند فرزندش در کانادا به دنیا می آید و در هنگام بیماری هم برای معالجه به آمریکا میرود تا راهی باشد برای اثبات مفهوم شعرها و باور خود به همگان.
و البته که التزام تمام این ها پول منو توست و کنسرت و دستگاه شور و همایون پس جانم فدای ایران..
با بزرگان و سیاسیون نشست و برخاست دارد و البته که جایزه و تقدیرنامه ها و مناسبات را هم با افتخار دریافت میکند و در اوج مسائل هم یک متلک بچه گانه به چند نفر می اندازد و اوج همراهی خود با مردم را ثابت می کند .
این هنرمند و بزرگان ایران در طول 40 سال با این سطح تضاد و تزویر و صحنه سازی و ما از این چنین افراد حمایت و تمجید می کنیم پس چه امید به تغییر و تصحیح این فرهنگ و خاک ؟ قضاوت با شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
احسنت به شما آقای امید
جيكوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
اميد عزيز تو هم مثل گلپا .... هستي برادر
مال تو خورده
شجريان كارنامش مشخصه
هميشه با مردمه
اگه مايه داره بخاطر اينكه مرد صحنه اس نه افكت و استريو
كنسرت ميذاره و باده كارشو
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین