کد خبر: ۴۷۷۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹

علت بوی نامطبوع و مسمومیت شهروندان کرمانشاهی

شب گذشته به‌ دلیل استنشاق و پیچیده شدن بوی نامطبوعی در برخی محلات کرمانشاه تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه تماس گرفته و به‌ دلیل مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
آفتاب‌‌نیوز : شب گذشته در برخی محلات کرمانشاه بوی نامطبوعی مانند بوی گاز پیچیده شد که منجر به بستری شدن ۶ نفر شد.

شب گذشته به‌ دلیل استنشاق و پیچیده شدن بوی نامطبوعی در برخی محلات کرمانشاه تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه تماس گرفته و به‌ دلیل مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

به‌دنبال این اتفاق صبح امروز ستاد مدیریت بحران در محل استانداری کرمانشاه تشکیل و کارگروهی متشکل از شرکت گاز، محیط‌زیست و شهرداری برای پیگیری ماجرا و یافتن دلیل آن تشکیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل کمیته بررسی در استانداری، اظهار داشت: با دستور استاندار این کارگروه در مدت یک هفته باید این مسئله را بررسی کند.

محمودیان با بیان اینکه پخش این بوی بد از ساعت دو بامداد گذشته آغاز شد، گفت: ساکنان محلات شریعتی، کسری، دلگشا، بازرگانی، صادقیه و کیهانشهر این بو را احساس کردند.

وی از تشکیل اکیپ‌هایی از شرکت گاز و محیط‌زیست برای بررسی علت این موضوع خبر داد و افزود: تا یک هفته آینده این موضوع بررسی و علت آن به اطلاع استاندار و مردم خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره اینکه نظرات مختلفی در رابطه با دلیل این بوی بد بیان شده است، اظهار کرد: نشت گاز از لوله‌های گاز، فاضلاب و بوی پسماند طرح بازیافت زباله از جمله این نظرات مختلف است که در دست بررسی است.

مدیرکل مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت 6 نفر از همشهریان در شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: به دلیل پیچیدن بوی نامطبوع در برخی نقاط شهر 6 نفر از همشهریان راهی بیمارستان شدند.

مدرسی با اشاره به اینکه علت انتقال این افراد به اورژانس مسمومیت ناشی از بوی گاز و نامطبوع بود، گفت: خوشبختانه مسمومیت این افراد جدی نبوده و همگی تا صبح امروز مرخص شدند.

وی اظهار کرد: پنج نفر شب گذشته به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و یک نفر دیگر نیز امروز صبح مرخص شد.

امروز شنبه جلسه ستاد بحران در استانداری کرمانشاه تشکیل شد و استاندار یک هفته برای بررسی این موضوع وقت تعیین کرده است. حال همشهریان باید در این هفته منتظر و دست به دعا باشند که موضوع در حد بوی بد فاضلاب باشد و نه مشکلات جدی‌تر.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین