کد خبر: ۴۷۷۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

تهدید ترامپ: اگر وزیر کره ای نظرات مرد موشکی را تکرار کرده باشد آنها دیگر دوام نمی آورند

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به سخنرانی وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل و با لحنی کم سابقه نوشت که اگر وی افکار رهبر کشورش را تکرار کرده باشد، کره شمالی مدت زیادی دوام نخواهد آورد.
آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ در توییتی و با لحنی کم سابقه کره شمالی را تهدید به نابودی در آینده نزدیک کرد.

به گزارش ایرنا، ترامپ با اشاره به سخنرانی وزیر امور خارجه کره شمالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تهدید کرد که اگر وی افکار کیم جونگ اون رهبر این کشور را تکرار کرده باشد، کشورشان مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

تهدید ترامپ: اگر وزیر کره ای نظرات مرد موشکی را تکرار کرده باشد آنها دیگر دوام نمی آورند

ترامپ که پیشتر رهبر کره شمالی را «مرد موشکی» خوانده بود، پس از آنکه وزیر خارجه این کشور ترامپ را به دلیل این لقب تهدید کرد، در پیام تازه خود کیم جونگ اون را دوباره «مردک موشکی» خطاب کرد.

ترامپ نوشت: همین الان شنیدم وزیر امور خارجه کره شمالی در سازمان ملل سخنرانی کرده است. اگر نظرات «مردک موشکی» را تکرار کرده باشد، آنها دیگر مدت زیادی دوام نخواهند داشت!

«ری یونگ هو» وزیر خارجه کره شمالی روز گذشته در سخنرانی خود در سازمان ملل، با اشاره به لقب «مرد موشکی» که از سوی رئیس جمهوری آمریکا به رهبر کشورش داده شد، اصابت موشک های این کشور به خاک آمریکا را اجتناب ناپذیر دانست.

ترامپ سه شنبه هفته گذشته در سازمان ملل، کیم جونگ اون را «مرد موشکی» خطاب کرده و گفت که وی در یک ماموریت خودکشی است. وی همچنین کره شمالی را تهدید به نابودی کامل کرد.

یونگ هو، ترامپ را 'فردی خودبزرگ بین و خودخواه دارای اختلال روانی' توصیف کرد که 'دکمه بمب هسته ای' در اختیار اوست.

وی گفت که پیونگ یانگ پس از 'تلاش های طولانی و دشوار'، در چند قدمی تکمیل نیروی هسته ای قرار دارد و تحریم های دشمنان در موضع کشورش بی تاثیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین