کد خبر: ۴۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
حال و هوای اردوی سرخ ها در دبی

پرسپولیسِ محروم با روحیه مقابل الهلال

پرسپولیسی ها در حالی راهی امارات شدند که از روحیه بانشاطی بهره می بردند.
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی ها در حالی راهی امارات شدند که از روحیه بانشاطی بهره می بردند.

به گزارش "ورزش سه"، ابلاغ محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی، محرومیت بهترین بازیکن تیم و جریمه 3 میلیاردی پرسپولیس و طارمی، فوتبال ایران را در شوک بزرگ فرو برد و پیش بینی می شد این اتفاق در روحیه بازیکنان پرسپولیس نیز تاثیر منفی بگذارد؛ اما به نظر می رسد، این رویداد ناخوشایند تاثیر معکوس برای سرخ ها داشته است.

 امروز پرسپولیسی ها راهی ابوظبی شدند تا بازی رفت مقابل الهلال را برگزار کنند. تصاویر منتشر شده از  پرسپولیسی ها در فرودگاه و اردو نشان می دهد آن ها نه تنها غمگین نیستند، بلکه با روحیه بالاتر و انگیزه بیشتر درصدد غلبه بر الهلال و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند.

 قرمزهای پایتخت در مرحله قبلی سفیدپوشان الاهلی را در حالی از پیش رو برداشتند که در بازی رفت با 2 گل از حریف عقب افتادند اما در بازگشتی رویایی، بازی را به تساوی کشاندند. اگرچه آن ها مانع از شکست در مسقط شدند اما دریافت 2 گل در بازی خانگی، کار را در بازی برگشت بسیار سخت می کرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ خیلی زود در ابوظبی به گل رسیدند و شیرینی این گل خیلی زود برایشان با اخراج کامیابی نیا تلخ گشت اما آن ها کوتاه نیامدند و تلاش 80 دقیقه ای و جانانه داشتند و در نهایت با 3 گل نماینده عربستان سعودی را حذف کردند.

شاید شکستِ تیم ده نفره که کاپیتان خود را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، قابل توجیه بود اما پرسپولیسی ها توجیه را کنار گذاشتند و برای صعود جنگیدند. این بار هم باتوجه به محرومیت طارمی و شوک حاصل از محرومیت نقل و انتقالاتی، شکست مقابل قهرمان عربستان برای هواداران و اهالی فوتبال قابل قبول است اما پرسپولیسِ برانکو کوتاه بیا نیست. چهره آن ها در فرودگاه نشان از عزم راسخ برای صعود است. صعودی که می تواند تاریخی ترین نتیجه باشگاه و فوتبال ملی ایران در یک دهه گذشته را رقم بزند.

پرسپولیسی ها با پرواز راهی ابوظبی شدند و در هتل مشخص شده، مستقر شدند. حال در خبرها شنیده شده نوراللهی هم در بازی با الهلال حضور خواهد داشت و مصدومیت سیدجلال نیز از بین رفته است.

حالا باید دید پرسپولیس در این دو بازی رفت و برگشت چه خواهد کرد اما مسئله مشخص این است که بازیکنان و کادرفنی، از اتفاقات پیش آمده ناامید نیستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین