کد خبر: ۴۷۷۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

هوای بارانی با کاهش دما در راه است/ شدت بارشها در ۴ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه نوار شمالی کشور در روزهای آتی تحت تاثیر جریانات خنک شمالی قرار دارد، گفت: استانهای ساحلی دریای خزر و نوار شمالی با کاهش دمای چهار تا ۶ درجه‌ای مواجه می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات  خنک شمالی که از روز گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز بخشهایی از نوار شمالی را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده نیز سواحل دریای خزر، ارتفاعات سمنان و برخی مناطق استان اردبیل با افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز سه شنبه علاوه بر استانهای ذکر شده برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، شدت بارشهای باران در ساعتها و روزهای آتی بیشتر در استانهای گیلان، مازندران ، گلستان و سمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دما برای سواحل دریای خزر بین چهار تا 6 درجه پیش‌بینی می‌شود؛ ضمناً روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

به گزارش تسنیم، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور شهرکرد با چهار درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 43 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 31 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آتی با کاهش دما روبرو خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
اميدواريم اين دفعه وعده نباشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین