کد خبر: ۴۷۷۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲

برتری نساجی و فجرسپاسی، تساوی در قم، تبریز و رفسنجان

تیم فوتبال نساجی موفق شد با برتری بر ملوان بندرانزلی پیروز داربی شمال لقب بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه هفته ششم لیگ آزادگان پنج دیدار برگزار شد که در یکی از جالب‌ترین دیدارها، نساجی مازندران در داربی شمال کشور، ملوان را شکست داد.

نساجی مازندران ۲ - ملوان یک

در نخستین بازی تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را شکست دهد. رحمان جعفری در دقیقه ۲۴ و مجتبی ممشعلی در دقیقه ۷۹ گل‌های نساجی را به ثمر رساندند و تک گل ملوان را نیز وحید حیدریه وارد دروازه نساجی کرد.

نساجی با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. ملوان هم هشت امتیازی ماند و در رده دهم جای گرفت.

فجرسپاسی یک - ایران‌جوان بوشهر صفر

در دیگر دیدار امروز (یک‌شنبه) فجرشهید سپاسی با یک گل از سد ایران جوان بوشهر گذشت. تک گل این دیدار را جلال عبدی در دقیقه ۳۹ وارد دروازه بوشهری‌ها کرد.

فجر سپاسی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. ایران جوان بوشهر نیز با همان دو امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول باقی ماند.

صبا ۲ - گل‌گهر ۲

تیم‌های فوتبال صبای قم و گل‌گهر سیرجان نیز از ساعت ۱۵:۴۵ برابر هم صف‌آرایی کردند. در حالی که شاگردان وینگو بگوویچ تا ثانیه‌های پایانی بازی، ۲ بر یک و با پنالتی‌های احمد حسن‌زاده در دقایق ۱۸ و ۷۳ در مقابل تک‌گل کمیل محمدی در دقیقه ۶۹ از حریف پیش بودند، گل دقیقه ۹۵ جهانگیر عسگری بازی را به تساوی کشاند.

گل‌گهر با این تساوی ۹ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. صبای قم نیز با چهار امتیاز در جایگاه شانزدهم باقی ماند.

مس رفسنجان صفر - شهرداری تبریز صفر

در دیگر دیدار امروز تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

مس رفسنجان با هفت امتیاز، دوازدهم است و شهرداری تبریز با پنج امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است.

ماشین‌سازی تبریز یک - آلومینیوم اراک ۲

در یکی دیگر از دیدارهای امروز (یک‌شنبه) جدال تیم‌های تبریزی و اراکی ماشین‌سازی و آلومینیوم با برتری ۲ بر یک اراکی‌ها خاتمه یافت. حامد پاک‌دل در دقیقه ۱۰ برای ماشین‌سازی و حسین احمدلو در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی و میلاد احمدی در دقیقه ۹۶ برای آلومینیوم گلزنی کردند.

به گزارش ایسنا،ماشین‌سازی با این باخت پنج امتیازی ماند و در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. آلومینیوم هم شش امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین