کد خبر: ۴۷۸۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

نظرمحمدی: استقلال فردا بسیار خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: بر خلاف آن چه می‌گویند، استقلال فردا بسیار خطرناک است و فقط برای پیروزی به میدان می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های سپیدرود و استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود. علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: شرایط استقلال به گونه‌ای است که در افکار عمومی یک بازی آسان را برای ما تلقی می‌کنند. در صورتی که ما می‌دانیم حریف قدرتمندی داریم؛ حریفی که فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است. آن‌ها آن‌قدر بازیکن بزرگ دارند که اگر یک بازی هم سرمربی نداشته باشند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود. امروز استقلال به دلیل این که مسئول فنی ندارد و شاید کسی مسئولیت نتیجه‌ نگرفتن در بازی فردا را به عهده نگیرد. به همین دلیل آن‌ها به راحتی در بازی فردا حضور پیدا می‌کنند. 

او افزود: ما همه کارهایی را که باید برای مقابله با یک حریف با برنامه انجام دهیم، تمرین کرده‌ایم. امیدوارم فردا بازیکنانم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذارند و بتوانیم استقلال را از پیش رو برداریم.

سرمربی سپیدرود درباره اتحادی که در تیم استقلال ایجاد شده گفت: از اول هم گفتم استقلال فردا بسیار بسیار خطرناک است به دلیل این که بازیکنان آن‌ها می‌خواهند نشان دهند که در بازی‌های گذشته مقصر شکست خوردن این تیم نبوده‌اند. ما از هفته چهارم نتایج خوبی گرفتیم و در دو بازی خانگی‌مان پیروزی کسب کرده‌ایم. در بازی‌های قبلی خط دفاعی‌مان خوب کار کرده اما آن طور نیست که اگر فردا گل بخوریم تمرکزمان را از دست بدهیم. فردا قطعا استقلال روز سختی را مقابل ما خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، او درباره غیبت کعبی در این دیدار گفت: حسین کعبی به عنوان یک بازیکن باتجربه، یک وزنه برای تیم ما است. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای او را پر کنند.

نظرمحمدی درباره حضور بازیکنان جوان در بازی‌های اخیر سپیدرود تصریح کرد: تغییرات در فصل جدید در ترکیب اصلی سپیدرود زیاد بوده است. ما سه ماه وقت می‌خواستیم تا هماهنگ شویم. پس از باخت در داربی گیلان شوک به تیم ما وارد شد. بعد از آن بازی ما متوجه شدیم که کدام بازیکنان آمادگی لازم در ترکیب اصلی را دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین