کد خبر: ۴۷۸۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

قلعه‌نویی: گردنم از مو باریک‌تر است

یرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازی فردای تیمش با سایپا گفت: حریف بسته بازی می کند و در ضد حمله‌ها عملکرد خوبی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است. سایپا از جمله تیم‌های جنگده است که بسته بازی می‌کند و روی ضدحمله‌ها خوب کار می‌کند. به هر حال ما ذوب آهن هستیم و برای بهبود شرایط در جدول تلاش می‌کنیم. ما هفته به هفته بهتر شده‌ایم. هفته گذشته مقابل استقلال هم مستحق پیروزی بودیم. امیدوارم فردا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

قلعه‌نویی درباره با اهمیت بازی فردا خاطرنشان کرد: شرایط جدول به گونه‌ای است که بعضی از بازی‌ها بیش از شش امتیاز دارد. هر کدام از تیم‌ها با دو برد می‌توانند شرایط بسیار متفاوتی را در جدول برای خود رقم بزنند.

وی درباره با مصدومان ذوب آهن گفت: بسیاری از مصدومان ما در تمرین‌های عمومی شرکت می‌کنند اما هنوز به شرایط ایده‌آل برای بازی نرسیده‌اند.

او در رابطه با مهاجمان ذوب آهن گفت: پیش از فصل ۷۰-۸۰ فیلم برای جذب مهاجم تماشا کردیم و بازیکنان خوبی مد نظرمان بودند. اگر تلاش بهتری می‌کردیم و زمان از دست نمی‌دادیم می‌توانستیم بازیکنان  بهتری جذب کنیم. ابتدای فصل درصدد افزودن دو مهاجم به تیم بودیم. ایمان موسوی را جذب کردیم و با توجه به این که چند سال از بازی دور بود، روز به روز در حال بهتر شدن است. سوارس نیز می‌توانست کمک زیادی به تیم بکند.

وی در همین رابطه افزود: قانون غیر کارشناسی که سازمان لیگ تصویب کرد، باعث می‌شود یک بازیکن افغانی بتواند در لیگ بازی کند. اما یک بازیکن برزیلی نمی‌تواند. در همین رابطه که با شیری صحبت می‌کردم می‌گفت منشا بهترین بازیکن خارجی لیگ بود و اگر این قانون تغییر نمی‌کرد، در این فصل نمی‌توانست بازی کند. اگر می‌خواهند قانونی تصویب کنند باید با مشورت اهل فن این کار را انجام دهند تا تیم‌ها ضرر نکنند.

به گزارش ایسنا، سرمربی ذوب آهن در رابطه با شکایت عادل فردوسی‌پور از او به دلیل صحبت‌هایش در نشست‌های بازی‌های قبل تصریح کرد: اگر کسی پای حرفش بایستد و شکایت کند، من هم گردنم از مو باریک‌تر است و جوابگو خواهم بود و پای حرف خودم ایستاده‌ام.

وی در رابطه با زمین چمن فولادشهر گفت: چمن فولادشهر بعد از بازی با سایپا عوض خواهد شد به همین دلیل ۶۰ روز نمی‌توانیم در فولادشهر بازی کنیم و یکی از بازی‌های‌مان را در زمین دیگری برگزار خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم حداقل یک بازی را در نقش جهان برگزار کنیم و اگر نشد مجبوریم به جای دیگری منتقل کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین