کد خبر: ۴۷۸۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

در برنامه نود امشب چه گذشت؟/تخلفات مدیران پرسپولیس و طارمی

برنامه نود با محوریت بررسی بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر و ماجرای محرومیت پرسپولیس و طارمی از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود امشب با محوریت بررسی بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر و ماجرای محرومیت پرسپولیس و طارمی از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد.

 سوال نظرسنجی برنامه نود:

 برنامه نود آغاز شد

 سوال نظرسنجی برنامه نود در مورد نتیجه دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

 در ابتدا آیتم آنچه در برنامه نود خواهید دید پخش شد.

بعد از گذشت دقایقی به مناسبت هفته دفاع مقدس گزارشی از فوتبالیست هایی که در 8 سال جنگ تحمیلی از میهن اسلامی دفاع کردند پخش شد.

 آیتم بعدی 90 درجه بود که مانند همیشه با صدای عادل فردوسی پور یکی از محبوب ترین بخش های برنامه نود است که با زبان طنز به حواشی فوتبال کشور می پردازد.

فردوسی پور اعلام کرد: درصورتی که استقلال و نفت تهران تا ۷ مهر موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نشوند از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد

 تیم فوتبال پارس جنوبی جم که این روزها در صدر جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارد و هفته گذشته توانست یک امتیاز حساس را مقابل شاگردان علی دایی بدست آورد سوژه بعدی برنامه نود بود.

در این آیتم به بررسی عملکرد بازیکنان پارس جنوبی پرداخته شد.

*پارس جنوبی با ۵ پنالتی گرفته شده، رکورددار لیگ برتر در این زمینه است.

*پارس جنوبی در تمام بازی‌های لیگ برتر گل زده است.

*پدیده ۴ بردو یک تساوی در لیگ و حذفی در تبریز برابر تراکتورسازی

*رکورد صددرصد پیروزی گل محمدی برابر مهاجری از بین رفت

 بعد از پخش خلاصه دیدارهای سایپا - پارس جنوبی و تراکتورسازی - پدیده آیتم مهیج ترین ها پخش شد.

برنامه نود آغاز شد

در این قسمت بهترین گل، بهترین دربیل، بهترین واکنش دروازه بان و ... پخش می شود.

ترین‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال:

حرکت تکنیکی:

فرشاد احمدزاده/ ساسان انصاری/ محمدرضا خلعتبری/مرتضی آقا خان/ربیع عطایا

کارتیمی هفته:

بازیکنان پرسپولیس برابر سپاهان

موقعیت از دست رفته:

علی قربانی «برابر ذوب آهن»

پاس گل:

رضا میرزایی

بهترین واکنش دروازه بان:

شهاب گردان

گل برتر:

رضا خالقی فر

 در قسمت بعدی خداداد افشاریان به عنوان کارشناس داوری وارد استدیو شد.

گزارش زنده برنامه نود

 خداداد افشاریان:

پنالتی پارس جنوبی جم در مقابل تیم سایپا که توسط حسین زرگر اعلام شد، کاملا درست بود.

بعد از آن علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا روی خط ارتباطی برنامه نود آمد و اعلام کرد که نظر کارشناس داوری در مورد دیدار این تیم و پارس جنوبی را قبول ندارد.

مسابقه پرسپولیس - پیکان: سرنگونی مهاجم پیکان با تکل محمد انصاری در محوطه جریمه خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد. آقاخان به خاطر درآوردن پیراهن یک کارت زرد گرفت و دادن کارت زرد دوم به او برای تحریک تماشاگران سخت گیرانه بود. آقاخان به خاطر تکل خشن روی پای کامیابی نیا باید کارت زرد دوم و کارت قرمز را می‌گرفت.

داوری مسابقه تراکتورسازی - سیاه جامگان: سرنگونی مهاجم سیاه جامگان در شرایط تک به تک باید با کارت زرد جریمه می‌شد و کارت قرمز نیازی نبود. سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه خطا بود و به خاطر هل دادن باید پنالتی اعلام می‌شد.

داوری مسابقه نفت تهران - پیکان: سرنگونی مهاجم پیکان در محوطه جریمه پنالتی نبود، اما اخطار به خاطر شبیه سازی هم اشتباه بود. برخورد توپ به دست بازیکن پیکان در محوطه جریمه هند و پنالتی نبود و بازیکن توپ را ندید. سرنگونی مهاجم پیکان در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود. گرفتن دست امین منوچهری هم در محوطه جریمه پیکان خطا نبود.

داوری مسابقه تراکتورسازی - پدیده: پنالتی پدیده واضح بود و مدافع با دست توپ را گرفت. کارت قرمز به خلعتبری درست بود و بازیکن خودش حریف را تنبیه کرد. پنالتی تراکتورسازی اشتباه بود و مدافع پدیده خطای هند نکرد.

 عادل فردوسی پور  اعلام کرد که لیست بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان که از سویکنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده مربوط به دیدار قبلی سرپوشان پایتخت در آسیا است.

در قسمت بعدی گزارشی در مورد محرومیت مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس پخش شد و در آن توضیح داده شد که مدیران پرسپولیس و طارمی چه تخلفاتی را انجام دادند و آقای گل سرخپوشان مبلغی را که باید به حساب باشگاه ریزه اسپور واریز می کرده برای خود برداشته است.

 براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در مورد احتمال بخشیده شدن مهدی طارمی برای بازی فردا گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم احتمال بخشیده شدن مهدی طارمی برای بازی مقابل الهلال عربستان صفر است.

گزارش زنده برنامه نود

روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون:

اگر تا فردا قبل از بازی دستور موقت از سوی CAS صادر شود احتمال بازی کردن طارمی وجود دارد، اما احتمال صدور این دستور با توجه به کمبود وقت بسیار کم است.

گزارش زنده برنامه نود

پس از صحبت های فردوسی پور در مورد محرومیت طارمی، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مهدی طارمی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا در بازی رفت مقابل الهلال عربستان محروم هستند و برای بازی روز سه شنبه از آن‌ها استفاده نخواهد شد.

به نظر می‌رسد یا سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام لیست اشتباه کرده یا باشگاه پرسپولیس لیست را به اشتباه به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده است.

 بعد از دقایقی رضا غیاثی روی خط ارتباطی برنامه نود آمد و به صحبت های خداداد افشاریان و علی دایی واکنش نشان داد.

پس از صحبت های غیاثی بار دیگر علی دایی به روی خط ارتباطی برنامه نود آمد و اعلام کرد که پنالتی که زرگر در دیدار سایپا و پارس جنوبی گرفت اشتباه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین