کد خبر: ۴۷۸۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

معاون شهردار اصفهان: راننده تاکسی متخلف بازداشت شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی با عنوان حرکت ناشایست یک راننده تاکسی در اصفهان گفت: این حادثه به دلیل اختلاف راننده تاکسی با همسرش اتفاق افتاده است و به هیچ عنوان مربوط به برخورد راننده و مسافر نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتشار فیلمی از حرکت یک راننده تاکسی در حالی که یک زن به کاپوت خودروی او آویزان است، اظهار کرد: فیلم منتشر شده، مربوط به حادثه‌ای در سه روز پیش است و شرکت تاکسی‌رانی اصفهان پس از اطلاع از موضوع راننده را شناسایی و در حال حاضر فرد خاطی در بازداشت پلیس است.

وی با اشاره به اینکه چنین رفتاری در ناوگان حمل‌ونقل شهرداری اصفهان بی‌سابقه است و هیچ ارتباطی با برخورد مسافر و راننده نداشته است، ادامه داد: تکریم مسافران همواره مطرح است و مسافران حتی کوچک‌ترین رفتار راننده مانند صحبت با تلفن همراه را نیز می‌توانند از طریق پیامک به سازمان‌های مربوط اطلاع دهند.

هم‌چنین، حسین جعفری، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی اصفهان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: اگرچه سازمان تاکسی‌رانی اصفهان چنین رفتارهایی را کاملا رد می‌کند، اما این حادثه به دنبال اختلاف خانوادگی راننده تاکسی اتفاق افتاده است و ارتباطی به برخورد مسافر و راننده نداشته است.

وی ادامه داد: 12 ساعت پس از اطلاع از این حادثه راننده خاطی شناسایی شد و با هماهنگی نیروی انتظامی به مراجع قانونی معرفی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی اصفهان تصریح کرد: نمایش این فیلم از رسانه ملی بدون توضیح جزئیات این شبهه را ایجاد کرده که این حادثه برخورد مسافر و راننده و یا تصادف با عابر پیاده بوده است و موجب لطمه به حیثیت سایر رانندگان می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
الان ما از کجا بدونیم خانوادگی این داستان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین