کد خبر: ۴۷۸۱۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

وقتی «خانم بازیگر» چادری می شود +تصاویر

بازیگر سریال گمشدگان گفت: امیداورم در این روزهای عزیز ماه محرم و صفر همه ما حسینی زندگی کنیم و آزاده باشیم. من پیشنهاد می‌کنم حسین‌وار به راهمان ادامه دهیم و به روایت‌ها و کلام ائمه توجه و دقت بیشتری کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : بازیگر سریال گمشدگان گفت: امیداورم در این روزهای عزیز ماه محرم و صفر همه ما حسینی زندگی کنیم و آزاده باشیم. من پیشنهاد می‌کنم حسین‌وار به راهمان ادامه دهیم و به روایت‌ها و کلام ائمه توجه و دقت بیشتری کنیم.

فریبا نادری بازیگر عرصه سینما و تلویزیون درخصوص تجربه حضور در کربلا گفت: بارها این خاطره را تعریف کردم اما هربار برای من شیرینی خاص خودش را دارد. تا وقتی در ان موقعیت و آن فضا نباشید به هیچ عنوان نمی‌توانید احساسی که من داشتم را تجربه کنید.

وی زیارت ائمه معصومین(ع) را بزرگترین لذت زندگی دانست و تاکید کرد: به زیارت حضرت "امام حسین(ع)” و حضرت "ابوالفضل عباس(ع)” رفتن لذت بی‌نظیر و شور بی‌همتایی برای من بود. لذتی که در ایران هم وقتی به زیارت امام رضا (ع) می‌روم برایم تداعی می‌شود.

بازیگر سریال "لیسانسه‌ها” آرزوی خود در ماه محرم را اینگونه وصف کرد: امیداورم در این روزهای عزیز ماه محرم و صفر همه ما حسینی زندگی کنیم و آزاده باشیم. من پیشنهاد می‌کنم حسین‌وار به راهمان ادامه دهیم و به روایت‌ها و کلام ائمه توجه و دقت بیشتری کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: چه خوب است که حداقل در این دو ماه بتوانیم انسان دوستانه‌تر و با مهربانی بیشتر با همنوعان خود برخورد کنیم. این بزرگترین و بهترین موهبتی است که ماه محرم و صفر در خود دارد.

نادری زیارت امامان را لطف الهی دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من کربلا، قم، مشهد و تمام شهرهای مذهبی را باید رفت اما این یادمان نرود که برای حضور در این اماکن متبرک باید طلبیده شویم و فقط خرید بلیت و هزینه سفر ملاک نیست.

منبع: میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
سلام.این موضوع به شما ربطی نداره که این خانم چرا ایام محرم چادری شده ؟؟بازیگر هست یا نیست؟؟اگه میرفت اونور آب که خوب تو سر ملت می کوبیدین که آره بازیگر معروف ایرانی هم رفت اونور؟؟؟!!!!!اینجا جای ماندن نیست ومی شد یه خوراک تبلیغاتی خوب برای شما برای تضعیف روحیه مردم.......اگه جرات دارین پیام منو بزارین تا بقیه هم بخونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
0
چرخ دنده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین