کد خبر: ۴۷۸۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

تساوی استقلال تهران و سپیدرود در نیمه نخست

دو تیم فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت در چارچوب هفته هشتم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال در نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
استقلال تهران و سپیدرود رشت برای نخستین بار در طول ادوار برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 و 15 دقیقه امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.
«میک مک درمورت» مربی بدنسازآبی پوشان که پس از استعفای «علیرضا منصوریان» به عنوان سرمربی موقت تیم معرفی شده است، با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از نشستن روی نیمکت آبی پوشان محروم است تا از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی شاگردانش باشد.
«نصراله عبداللهی» سرپرست آبی پوشان از روی نیمکت هدایت تیم استقلال را بر عهده دارد.
سپید رود که از حمایت کامل هواداران خود برخوردار است، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 11«میثم تهیدست» هافبک سپید رود در محوطه شش قدم استقلال در صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که با بی دقتی توپ را به بالای دروازه زد.
در ادامه این رقابت پربرخورد، توپ بیشتر در میانه های زمین در جریان بود و فرصت های نصف و نیمه دو تیم ره به جایی نبرد تا در دقیقه 28 «علی دهقان» فرصت مسلم گلزنی را برای تیم سپیدرود از دست بدهد.
دراین صحنه سانتر بازیکن سپیدرود را «حسین حسینی» گلر استقلال به خوبی دفع کرد که در برگشت شوت محکم دهقان از بالای دروازه خالی گلر آبی پوشان به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد «حسن بیت سعید» مهاجم استقلال پاس خوبی را از «فرشید باقری» دریافت کرد که او نیز در محوطه 18 قدم تیم سپید رود توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.
دقایق پایانی نیمه نخست هر دو تیم در قامت یک تیم گلزن و پیروز ظاهر نشدند تا همراه با سوت «محمدحسین زاهدی فرد» داور این رقابت با نتیجه تساوی به رختکن بروند.
در نیمه نخست «میک مک درمورت» مربی موقت آبی پوشان از ترکیب سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف، حسن بیت سعید و جابرانصاری استفاده کرد.
«علی نظری محمدی» سرمربی قرمزپوشان سپید رود نیز در نیمه نخست از ترکیب سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، شهاب کرمی، حسین ابراهیمی، رضا الماس‌خاله، علی دهقان، میلاد قربان‌زاده و پویا نزهتی بهره برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین