کد خبر: ۴۷۸۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

ذستگيري چهار هزار مواد فروش فقط در يك استان!

در یک ماه گذشته ۴ هزار ۴۴۵ متهم به خرده فروش موادمخدر در مازندران شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در مقابله با پدیده شوم اعتیاد ومبارزه با موادمخدر، افزود: ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شهریور امسال در استان متلاشی شد.

 سردار سیدمحمود میرفیضی گفت : از این باندها بیش از ۴۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای ۱۱۶ طرح پاکسازی نقاط آلوده در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح‌های کنترل محور‌های مواصلاتی خبر داد وگفت:  با اجرای این طرحها ۴۹۰ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری ماده ۱۶ تحویل شدند، و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف سنی بویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی و منسجم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان از طرف خانواده‌ها، مدارس، نظام فرهنگی و آموزشی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از خانواده‌ها خواست برای ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه که موجب تباهی جوانان و نوجوانان جامعه می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات واخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
این تازه یک دهم تعدادموادفروشان بوده است بااین حساب استان مازندران حدوداً50هزارنفر موادفروش دارد.دراستان مازندران شاید 60هزارواحدصنفی وجود ندارد پس بیایید موادمخدرفروشان راجزءاصناف به حساب آورده وآنان راهم سازمان دهی کنیم مالیات خوبی گیرمان می آید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین