کد خبر: ۴۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

آخر هفته بارانی برای 7 استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در سه روز آتی نوار شمالی کشور با باران و کاهش دما مواجه می‌شود، گفت: احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی دور از ذهن نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و بارشهای باران و وزش باد موقتی در ساعتهای آینده، بخشهایی از کشور را در برمی‌گیرد.
وی ادامه داد: بارش باران، وزش باد موقتی و کاهش نسبی دما در طول 72 ساعت آینده در بخشهایی از استانهای ساحلی دریای خزر، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل و آذربایجان شرقی را در برمی‌گیرد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: شدت بارشها در اواخر وقت امروز در مازندران، گلستان، سمنان و خراسان شمالی خواهد بود.
به گفته وظیفه، بارشهای باران با شدت بیشتر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بخشهایی از استانهای گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی را در برمی‌گیرد.
وی افزود: به‌دلیل شدت و تداوم بارش به‌خصوص طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در استانهای گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی وجود دارد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه کاهش نسبی دما در روزهای آتی نوار شمالی کشور را در برمی‌گیرد، گفت:  طی روزهای پایانی هفته کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که در شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز با افزایش شدت باد همراه خواهد بود.
وظیفه با بیان اینکه طی روزهای آخر هفته باران و رگبار نوار شمالی را در برمی‌گیرد، اظهار کرد: طی سه روز آینده سواحل دریای خزر مواج خواهد بود.
وی، شهرکرد با سه درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 40 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 30 درجه بالای صفر رسید.
افكار نيوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین