کد خبر: ۴۷۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب شد

معاون اول رييس جمهور و رييس ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در حكمي «سيد حميد پورمحمدي» را به عنوان « دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي» منصوب كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،متن كامل حكم دكتر اسحاق جهانگيري بدين شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقاي دكتر سيدحميد پورمحمدي

در اجراي تبصره (۱) مصوبه شماره ۸۵۰۰۱/ت ۵۲۴۴۲هـ مورخ ۳۱/۶/۹۴ هيات محترم وزيران و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جناب‌عالي، بنا به پيشنهاد معاون محترم رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور به موجب اين حكم به عنوان «دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي» منصوب مي‌شويد.

با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و رياست محترم جمهوري اسلامي ايران و ضرورت اعمال مديريت كارآمد و بهره‌ور به ‌منظور تحقق شايسته سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي ضروريست ضمن فعال‌تر نمودن دبيرخانه ستاد، با همكاري مسئولين ذي‌ربط دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به تدوين برنامه‌ها و اقدامات مورد نياز اجراي سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي، پيگيري مستمر اجراي دقيق و به موقع برنامه‌هاي ملي، پروژه‌هاي مصوب اولويت‌دار و نيز تكاليف و برنامه‌هاي مندرج در بسته رونق توليد و اشتغال را به عمل آورده و با تشكيل به موقع جلسات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، مسئولين را در جريان پيشرفت كار سياست‌هاي ابلاغي قرار دهيد.

اميد است با اهتمام جدي جناب‌عالي و با عنايت به رويكردهاي پنج‌گانه اقتصاد مقاومتي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

اسحاق جهانگيري

گفتني است معاون اول رييس جمهور همچنين از دكتر فرهاد دژپسند دبير سابق ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي بخاطر زحمات و تلاش هاي وي در دوران تصدي مسئوليت دبيري ستاد قدرداني كرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین