کد خبر: ۴۷۸۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

لئوناردو دی‌کاپریو رییس‌جمهور آمریکا می‌شود

«مارتین اسکورسیزی» قصد دارد فیلم زندگی‌نامه «تئودور روزولت»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» به سینما بیاورد.
آفتاب‌‌نیوز :

این فیلم با عنوان «روزولت» و با فیلمنامه‌ای از «اسکات بلوم» روایتگر زندگی «تئودور روزولت» بیست وششمین رئیس جمهور آمریکا از سال ۱۹۰۱ تا ۱۹۰۹ است و «مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو» را در مقام کارگردان و بازیگر دوباره در کنار هم قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، «تدی روزولت» پس از ترور «ویلیام مکینگلی» رئیس جمهور وقت آمریکا در سال ۱۹۰۱، به ریاست جمهوری آمریکا رسید و در سن ۴۲ سالگی جوان‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا نام گرفت. وی در طول دوران ریاست جمهوری خود اقدامات مهمی انجام داد که از آن جمله می‌توان به شروع ساخت کانال پاناما، در اولویت قرار دادن حفاظت ازمحیط زیست و ایجاد تعداد زیادی پارک‌ و جنگل ملی اشاره کرد.

«مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو» پیش از این در فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی‌ها»،‌ «هوانورد»، «جزیره شاتر»،‌ «رفتگان» و «گرگ وال استریت» همکاری داشتند و اعلام کرده‌اند در حال توسعه اقتباس سینمایی از دو کتاب معروف «شیطان در شهر سفید» و «قاتلین گل ماه» هستند.

«دی‌کاپریو» که پس از چهار بار نامزدی سرانجام در سال ۲۰۱۵ برای بازی در فیلم «بازگشته» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، قرار است در فیلم جنایی «سیاه دست» محصول کمپانی پارامونت نیز بازی کند و اخباری نیز پیرامون احتمال بازی وی در نقش «لئوناردو داوینچی» و «جوکر» در دو فیلم مجزا نیز منتشر شده است.

«مارتین اسکورسیزی» ۷۴ ساله که ساخت فیلم‌های مطرحی چون «خیابان‌های پایین شهر»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «رفقای خوب» را در کارنامه سینمایی دارد، هم‌اکنون مشغول کارگردانی فیلم «مرد ایرلندی» با بازی دو چهره نامدار «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین