کد خبر: ۴۷۸۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی آسان پاری‌سن‌ژرمن برابر بایرن مونیخ/شکست اتلتیکومادرید مقابل چلسی

اتلتیکومادرید در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در لحظات پایانی مغلوب چلسی شد اما پاری سن ژرمن توانست به راحتی بایرن مونیخ را شکست دهد و یوونتوس، بارسلونا و منچستریونایتد نیز پیروز شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار پایان یافت. در یکی از مهمترین بازی‌ها پاری‌سن‌ژرمن برابر بایرن مونیخ قرار گرفت و با سه گل پیروز شد.

پاریسی‌ها خیلی زود به گل رسیدند. میزبان در دقیقه دو با ضربه دنی آلوس یک بر صفر پیش افتاد. نیمار پاس گل را داد. بایرن می‌توانست با ضربه خاوی مارتینس بازی را مساوی کند اما این اتفاق نیفتاد و ادینسون کاوانی اختلاف را به دو گل رساند. تیم فرانسوی این نیمه را با پیروزی به پایان رساند.

در نیمه دوم میزبان باز هم به گل رسید. نیمار برای سومین بار دروازه بایرن را باز کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی حتی نتوانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند.

دیگر بازی این گروه بین اندرلخت و سلتیک برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع سلتیک به پایان رسید.

در دیگر بازی مهم این شب اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو میزبان چلسی بود  که این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم مهمان به پایان رسید.

در نیمه نخست، اتلتیکو بازی را در اختیار داشت اما بیشترین موقعیت‌ها برای تیم مهمان بود. ضربه ادن هازارد به تیرک دروازه مادرید برخورد کرد و ضربه سر آلوارو موراتا را یان اوبلاک به زیبایی دفع کرد. شاگردان آنتونیو کونته از فرصت‌هایشان بهره نبردند تا این که خطای داوید لوییس باعث شد داور یک پنالتی به نفع میزبان اعلام کند. آنتوان گریزمان این ضربه را به گل تبدیل کرد تا در سه بازی پیاپی در واندا سه گل به ثمر برساند. در ادامه قرمز و سفیدپوشان یک فرصت خوب را از دست دادند. شوت کوکه را تیبو کورتوآ دفع کرد و توپ برگشتی را سائول نیگس به بیرون زد. در نهایت این نیمه با پیروزی اتلتیکو به پایان رسید.

در نیمه دوم چلسی به دنبال به ثمر رساندن گل مساوی بود و چند فرصت گلزنی داشت. در نهایت باتشوا با سانتر هازارد توانست با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند. دقایقی بعد سسک فابرگاس فرصت داشت گل دوم چلسی را به ثمر برساند اما توپ را به بیرون زد. در دقایق پایانی توپ و میانه میدان در اختیار اتلتیکو بود اما نتوانست گلی به ثمر برساند. در ثانیه‌های پایانی بازی موزس دروازه اتلتیکو را باز کرد و نخستین شکست قرمز و سفیدپوشان را در این رقابت‌ها رقم زد.

در دیگر بازی این گروه رم برابر قره باغ قرار گرفت و دو بر یک میزبانش را شکست داد.

در گروه D  بارسلونا و یوونتوس حریفانشان را شکست دادند. یوونتوس میزبان المپیاکوس بود و  با دو گل پیروز شد. گونسالو ایگواین در نیمه دوم گلزنی کرد. در ادامه ماریو مانزوکیچ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا پیروزی دو بر صفر میزبان رقم بخورد.

بارسلونا به مصاف اسپورتینک لیسبون رفت و در نیمه دوم با اشتباه بازیکن حریف به گل رسید و دومین پیروزی‌اش را در این بازی‌ها جشن گرفت.

در دیگر گروه منچستریونایتد به راحتی زسکا مسکو را شکست داد و چهار بر یک پیروز شد.

شاگردان ژوزه مورینیو نیمه نخست را با پیروزی سه بر صفر به پایان رساندند. روملو لوکاکو دو بار گلزنی کرد و دیگر گل این تیم را آنتونیو مارسیال از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گلزنی‌های یونایتد در نیمه دوم نیز ادامه داشت و هنریک میخیتاریان گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه میربان تنها توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

به گزارش ایسنا، در بازی دیگر این گروه بنفیکا دومین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد و پنج بر صفر مغلوب بازل شد.


نتایج بازی‌های چهارشنبه شب

گروه A

بازل ۵ بنفیکا صفر

زسکا مسکو ۱ منچستریونایتد ۴

گروه B

اندرلخت صفر  سلتیک ۳

پاری سن ژرمن ۳ بایرن مونیخ صفر

گروه C

قره باغ ۱ رم ۲

اتلتیکومادرید ۱ چلسی ۲

گروه D

یوونتوس ۲ المپیاکوس صفر

اسپورتینگ لیسبون صفر  بارسلونا ۱


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین