کد خبر: ۴۷۸۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

تساوی پدیده‌های لیگ به نفع پرسپولیس

دو تیم بالای جدولی پارس‌جنوبی و پدیده به تساوی رسیدند تا نتیجه دلخواه پرسپولیس رقم بخورد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و پدیده مشهد در آخرین بازی روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز(پنج‌شنبه) با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه تختی جم با یکدیگر مصاف کردند و در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این بازی ابتدا پارس جنوبی در دقیقه ۳۵ به گل رسید و اشتباه مرگ‌بار شهاب گردان، تیمش را در زمین حریف عقب انداخت. این گل در شرایطی به ثمر رسید که دروازه‌بان پدیده نتوانست پاس رو به عقب مرتضی منصوری را دریافت کند و توپ با عبور از زیر پای گردان، وارد دروازه شد. نیمه اول با برتری یک گله میزبان با اتمام رسید اما در نیمه دوم پدیده به گل تساوی رسید و محمد قاضی توانست در دقیقه ۶۱ با شوت از پشت محوطه جریمه، قفل دروازه پارس جنوبی را بشکند. این شوت در میانه‌های راه به یکی از مدافعان پارس جنوبی نیز برخورد کرد و تغییر جهت داد.

به گزارش ایسنا، این بازی یک اخراجی هم داشت و حامد نورمحمدی که به عنوان مدافع آخر، با سرنگون کردن بازیکن حریف مانع از تک به تک شدن او با دروازه بان پارس‌جنوبی شده بود، کارت قرمز مستقیم را از داور دریافت کرد.

پارس جنوبی که تا این جا پدیده لیگ برتر فوتبال بوده، با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. پدیده نیز با ۱۵ امتیاز، همچنان رتبه دوم را در اختیار نگه داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین