کد خبر: ۴۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹

گل محمدی: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم

سرمربی تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش در داربی تبریز گفت: بدون شک دلیل اصلی پیروزی‌های ما در وهله نخست هواداران هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
تراکتورسازی تبریز توانست با حساب ۲ بر یک همشهری خود گسترش فولاد را شکست دهد. یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: بازی جذابی بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد. این که بازی سه گل داشت تاییدی بر حرف‌های من است. در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کردیم و با انگیزه بیشتری وارد زمین شدیم.

او ادامه داد: بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند تا سه امتیاز بازی را بگیریم. با وجود محدودیت‌های زیادی که پیش از این بازی داشتیم، بازیکنان جانشین در حد توان خود تلاش کردند و بازی خوبی انجام دادند. جا دارد از هوادران هم تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند. همیشه هر بردی که کسب می‌کنیم، آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم. بدون شک دلیل اصلی پیروزی‌های ما در وهله نخست هواداران هستند. بازی تماشاگر پسندی بود. امیدوارم در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره مصدومیت مهدی شریفی گفت: فکر می‌کنم بینی او شکسته است. هنوز اطلاع دقیقی از وضعیتش ندارم اما فکر می‌کنم اوضاع خوبی نداشته باشد. باید از او تشکر کنیم که با بازیکن حریف درگیر شد و برای تیم‌مان جنگید. بازیکنان ما با جان و دل بازی می‌کنند. بازیکنان جوان و باتجربه بازی سختی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، او درباره دریافت اخطارهای بی مورد از توسط بازیکنان تیمش گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کدام از بازیکنان ما سه اخطاره شده باشند. بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند چرا که اخطار بی مورد کارمان را در بازی‌های آینده سخت می‌کند.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط بدنی بازیکنان تیمش گفت: زمانی که ما در فاز حمله هستیم و توپ را از دست می‌دهیم، برای انتقال به دفاع باید توان خوبی داشته باشیم. در این انتقال‌ها انرژی زیادی از بازیکنان گرفته می‌شود. مشکلاتی داریم که باید روی آنها بیشتر کار کنیم. نباید توپ را به راحتی از دست بدهیم تا بعد از آن مجبور نشویم که انتقال از دفاع به حمله و برعکس را انجام دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین