کد خبر: ۴۷۸۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

ٖآذری‌جهرمی: سایت فیلم و سریال از سوی وزارت ارتباطات فیلتر نشده/عوامل آن توسط قوه قضائیه دستگیر و سرورهاي آن خاموش شده

وزیر ارتباطات در واکنش به اعتراض کاربران به تعطیلی یک سایت فیلم و سریال گفت: این سایت فیلتر نشده و وزارت ارتباطات در تعطیلی آن نیز نقشی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد جواد آذری جهرمی در گفتگو با صدا و سیما اظهار داشت: این سایت فیلم و سریال از سوی وزارت ارتباطات فیلتر نشده است بلکه تعطیل و عوامل آن توسط قوه قضائیه دستگیر شده اند.
 
‎آذري جهرمي: سایت فیلم و سریال از سوی وزارت ارتباطات فیلتر نشده، عوامل آن توسط قوه قضائیه دستگیر و سرورهاي آن خاموش شده 

وی ادامه داد: از سوی وزارت ارتباطات و کارگروه تعیین مصادیق هیچ اقدامی در جهت فیلترینگ این سایت صورت نگرفته و همچنین این وزارتخانه در تعطیلی آن نیز نقشی نداشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: عوامل این سایت توسط قوه قضائیه دستگیر شده اند و پس از دستگیری آنها سرورهای سایت خاموش شده و به همین دلیل سایت و محتوای آن در دسترس نیست و در عرصه فضای مجازی فعال نیست.

آذری جهرمی با بیان اینکه اطلاعات بیشتری درخصوص پرونده عوامل این سایت در اختیار وزارت ارتباطات نیست، افزود: پیگیری این موضوع باید از دستگاه قضایی صورت گیرد و اطلاعات پرونده در اختیار آنهاست.

گفتنی است فعالیت یک سایت پر مخاطب دانلود فیلم و سریال در ایران چند روزی است که متوقف شده که این موضوع واکنش های متفاوت کاربران را در پی داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
فیلمای معمولی رو منتشر میکردند اینا میگن مستهجن! هرکی ندونه فکر میکنه تو کار فیلم پــورن بودن بیچاره ها
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین