کد خبر: ۴۷۹۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

خریداری 27 کانکس جهت تحصیل دانش آموزان مینابی+تصاویر

طی هفته های گذشته خبری مبنی بر تحصیل دانش آموزان دبستانی زهوکی میناب در زیر سایه درختان بر خروجی کانال ایسنا قرار گرفت که دهیار روستا از نصب كانكس در محل ساختمان اجاره ايي مدرسه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میناب در گفت‌وگو با ایسنا، از خریداری 27 کانکس جهت تحصیل دانش آموزان شهرستان میناب و استقرار 2 کانکس در روستای زهوکی خبر داد. 

غلامرضا سالاری میری با اعلام این خبر، گفت: بسیاری از مدارس میناب نیاز به مقاوم‌سازی دارند و به همین نسبت در شهرستان مدارسی داریم که البته قدم‌های خوبی برای توسعه و تجهیز مدارس برداشته‌شده، اما باید در این کار مشارکت کنیم. 

مدیر آموزش‌وپرورش میناب تصریح کرد: مقاوم‌سازی مفهومی تخصصی به معنی اجرای عملیات فنی بر روی ساختمان مدارس است که بتواند میزان ایمنی و مقاومت آن‌ها را برابر بلایای طبیعی بالا ببرد. 

معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، افزود: جهت بالا بردن ضریب ایمنی مدارس تخریبی شهرستان میناب تعداد 27 کانکس درس جهت جایگزینی موقت خریداری شد. 

سالاری میری، اظهار کرد: از این تعداد دو دستگاه کانکس ویژه کلاس درس در مدارس حضرت فضه(ع) و میرزای شیرازی زهوکی میناب که سال گذشته در اثر بارندگی سقف آن فروریخته بود استقرار یافت و مابقی به‌زودی در مدارس تخریبی به‌طور موقت جایگزین خواهند شد. 

این مقام مسئول، اظهار کرد: منظور از کلاس‌های تخریبی، کلاس‌هایی است که در صورت بروز حوادث طبیعی ایمنی کافی را ندارند. 

برخی مدارس شهرستان میناب قدمت بسیار بالایی دارند و هرلحظه امکان فروریختن ساختمان مدرسه آن‌ها وجود دارد که امیدواریم هرچه سریع‌تر جهت تخریب و نوسازی این مدارس اقدامات لازم صورت گیرد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین