کد خبر: ۴۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

۱۱ خودرو بی‌کیفیت بازار را بشناسید+جدول

براساس جدیدترین آمار درشهریور ماه ۱۳۹۶ تعداد ۶۹۸۱۲ دستگاه خودرو تولید شده که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۵۰ مدل خودرو در گروه سبک و ۷ مدل در گروه سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز :
در بخش وانت در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

در بخش سواری نیز در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیومزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروی هیوندای ای ۲۰ و کیا سراتو ، در سطح قیمتی ۳ خودروهای هیوندای ای ۱۰ و در سطح قیمتی ۴ خودروهای رنو ساندرو، پژو ۲۰۷ اتومات، پارس تندر، تندر اتومات و تندر۹۰ اتوماتیک پلاس با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروهای پژو پارس ایران خودرو، پژو ۴۰۵ خراسان، پژو پارس مازندران، پژو پارس فارس، ساینا، تیبا ۲، تیبا، ام وی ام ۱۱۰ اس، سایپا ۱۳۱ ایکس، سایپا ۱۳۲ ایکس، سایپا ۱۳۱ ایکس پارس خودرو همچنان در رده تک ستاره قرار داشته و با وجود تمام الزامات در ارتقاء کیفیت هنوز اتفاقی در تولید این محصولات ایجاد نشده است. فقط سمند تبریز توانسته از رده تک ستاره به رده ۲ ستاره در شهریور ماه برسد.

گروه سنگین

در بخش باربری خودروهای کشنده اسکانیا جی ۴۱۰ و کشنده ولوو اف اچ ۵۰۰ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.در بخش مسافری هم تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال است.

۱۱ خودرو بی‌کیفیت بازار را بشناسید+جدول

۱۱ خودرو بی‌کیفیت بازار را بشناسید+جدول
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین