کد خبر: ۴۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷

قتل تازه داماد در رستوران جاده فشم + عکس

تازه دامادی که در یک رستوران در جاده فشم شوهر خواهرش را کشته بود از قصاص معاف وبا حکم دیوان عالی کشور در برابر حکم قطعی قتل شبه عمد قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : تازه دامادی که در یک رستوران در جاده فشم شوهر خواهرش را کشته بود از قصاص معاف وبا حکم دیوان عالی کشور در برابر حکم قطعی قتل شبه عمد قرار گرفت.

به گزارش گروه جنایی رکنا، عصر نهم شهریور 93 درگیری داماد و برادرزن که هر دو در یک رستوران در جاده فشم کار می کردند به خون کشیده شد و داماد 35ساله به نام حمید که از ناحیه سفید ران پا زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت خونریزی جان سپرد. برادر زن وی به نام جعفر که از محل گریخته بود بیست و سوم شهریور ماه ردیابی و بازداشت شد و به چاقو کشی خونین اعتراف کرد. وی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه مادر قربانی برای قاتل حکم قصاص خواست. سپس جعفر 35ساله در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و حمید با هم رفیق بودیم و به همین خاطر هم با هم در یک رستوران در جاده فشم کار می کردیم. او مامور خرید بود و من هم در کارها به او کمک می کردم.آن روز من با یکی از دوستانم در حیاط رستوران نشسته بودیم. من دوستم را نصیحت می کردم تا مواد مخدر را کنار بگذارد و زندگی مشترک تشکیل شد دهد که حمید به من اعتراض کرد و از من خواست تا سر کارم برگردم. او با لگد به من زد و من که عصبانی شده بودم کارد قصابی را از روی میز برداشتم و برای ادب کردن حمید ضربه ای به پایش زدم.

وی در دادگاه به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و گفت: من قصد کشتن شوهر خواهرم را نداشتم و اصلا نمی دانستم چاقویی که به دست گرفته ام می تواند موجب قتل کسی شود. من فقط یک ضربه از پشت به ساق پای حمید زدم و از دوستانم خواستم تا او را به بیمارستان برسانند اما وقتی آنها به بیمارستان رفتند کار از کار گذشته بود.

وی ادامه داد: من به بیماری اعصاب و روان مبتلا هستم و سالهاست که قرص آرامبخش مصرف می کنم. حالا پشیمانم و فهمیده ام که اشتباه کرده ام.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده جعفر را از اتهام قتل عمد تبرئه و وی را به جرم قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه چهارم دیوان عالی کشور مهرتایید خورد و قطعی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین