کد خبر: ۴۷۹۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
پست اینستاگرام صفحه رییس‌جمهور

روحانی: مردم کردستان عراق، همسایگان خوب و برادران عزیز ما هستند/نمی‌خواهیم فشاری بر آن‌ها وارد شود/اما تجزیه‌طلبی و تشدید اختلافات قومیتی و مذهبی را نمی‌پذیریم

مردم کردستان عراق، همسایگان خوب و برادران عزیز ما هستند و نمی‌خواهیم فشاری بر آن‌ها وارد شود؛ اما تجزیه‌طلبی و تشدید اختلافات قومیتی و مذهبی را که از سوی بیگانگان برای منطقه ما طراحی شده، نمی‌پذیریم.
آفتاب‌‌نیوز :
در پست اینستاگرام صفحه دکتر حسن روحانی آمده است: اراده دولت ایران و ترکیه بر افزایش مبادلات تجاری دو کشور تا مرز ۳۰ میلیارد دلار است. توسعه روابط بانکی، تجارت با پول ملی و فعالیت ۲۴ ساعته سه مرز میان دو کشور برای ترانزیت کالا، از جمله تصمیماتی بود که در مذاکرات امروز با رئیس‌جمهور ترکیه اتخاذ شد. 
 به گزارش آفتاب‌نیوز، در ادامه این یادداشت آمده است: مردم کردستان عراق، همسایگان خوب و برادران عزیز ما هستند و نمی‌خواهیم فشاری بر آن‌ها وارد شود؛ اما تجزیه‌طلبی و تشدید اختلافات قومیتی و مذهبی را که از سوی بیگانگان برای منطقه ما طراحی شده، نمی‌پذیریم. در این خصوص ایران و ترکیه، موضع قاطع و واحدی دارند و تغییر مرزهای جغرافیایی را به هیچ وجه نخواهند پذیرفت. 

طی این سفر، ۴ یادداشت تفاهم همکاری‌ میان ایران و ترکیه به امضا رسید.

پست اینستاگرام صفحه رییس‌جمهور
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
کدوم همسایه خوب اینهمه. کمکشان کردیم. اینجوری. جواب. دادند درست. مثل حماس آنها هم. نمک خوردن نمکدون. را شکستن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین