کد خبر: ۴۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

تساوی ایران و توگو در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار دوستانه ایران و توگو با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار دوستانه تیم‌های ایران و توگو در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

*نیمه نخست

دقیقه ۲: حرکت مهدی ترابی از جناح چپ دفاع توگو با ارسالی همراه شد که مدافعان توگو آن را به پشت محوطه جریمه بازگشت دادند که توپ بازگشتی را وریا غفوری با ضربه‌ای سهمگین راهی دروازه توگو کرد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: سامان قدوس در عمق دفاع توگو حرکتی را آغاز کرد و حتی دروازه‌بان این تیم را از پیش رو برداشت. او در ادامه با پاس خودش کریم انصاری‌فرد را در موقعیت گل‌زنی قرار داد اما او نتوانست ضربه خوبی را راهی دروازه کند تا توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: بازیکنان توگو از جناح چپ دفاعی ایران حرکت کردند و توپی را به سمت محوطه جریمه ایران ارسال کردند که به مهاجم این تیم رسید. او هم با چرخشی خوب ضربه‌ای را راهی دروازه ایران کرد اما روزبه چشمی با تکلی خوب مانع عبور این توپ شد تا این موقعیت برای بازیکنان توگو از دست برود.

دقیقه ۳۴: کاوه رضایی در داخل محوطه جریمه توگو صاحب توپ شد و یک مدافع این تیم را از پیش رو برداشت اما وقتی مدافع دوم را دریبل کرد سرنگون شد که داور دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت.

ترکیب ایران: حامد لک، وریا غفوری، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مهدی ترابی، احمد عبدالله زاده، سامان قدوس، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد

ترکیب توگو: باسا جری، فرانکو آتچو، اورا ساما، دوسِوی، اکوریکو، لاوسن، املاپا، آتاکورا، لابا، جِنه، بِبو

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین