کد خبر: ۴۸۰۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

طاهری: هواداران استقلال را در مسیر جدید همراهی کنند/ کار افتخاری بی سابقه بود

مربی جدید استقلال می‌گوید احیای کمیته فنی این باشگاه همیشه به نام وزیر ورزش و افتخاری خواهد ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
بیژن طاهری درباره حضور در کادرفنی استقلال گفت: ابتدا لازم می‌دانم از جناب آقای دکتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر کنم که در این شرایط پای استقلال ایستاد تا مربی خارجی به این تیم بیاید و از آقای افتخاری حمایت کرد تا بتوانیم یک مربی خارجی برای ساخت استقلالی در شان هواداران را به ایران بیاوریم.

او افزود: همچنین از آقای افتخاری تشکر می‌کنم که کمیته فنی را احیا کرد زیرا این اتفاق یک کار بی سابقه بود. ایشان یک کار ارزشمند انجام داد که به نام وزیر ورزش و آقای افتخاری باقی خواهد ماند.

طاهری در ادامه درباره بازگشت به استقلال، تصریح کرد: تلاش همه ما این است که به استقلال کمک کنیم و امیدوارم این مهم در کنار آقای شفر، دیگر همکاران و بازیکنان اتفاق بیفتد. امیدوارم هواداران که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند در این مسیر در کنار تیم محبوب خود حضور داشته باشند و با حمایت آنها استقلال روزهای خوب خود را دوباره جشن بگیرد.

به گزارش ایسنا، عضو جدید کادرفنی استقلال درباره کارنامه خود پیش از حضور در استقلال عنوان کرد: من بازیکن استقلال بودم و مربیگری را در تیم های پایه سایپا آغاز کردم و با این تیم به عنوان قهرمانی کشور نیز دست پیدا کردم. در ادامه سرمربی امیدهای استقلال نیز بودم و بازیکنانی مانند طالب لو، قربانی، حیدری، منیعی و چند چهره دیگر در این تیم شاگرد من بوند. در تیم هایی مانند پیکان، مس کرمان، صبا باتری، استیل آذین، سپاهان، سایپا و گسترش فولاد نیز سابقه مربیگری دارم و در مسابقات آسیایی نیز به همراه تیم سپاهان حضور داشتم. در رده ملی نیز تجربه حضور در تیم امید در بازی های آسیایی گوانگژو را در کارنامه دارم که در این مسابقه به رده چهارم دست پیدا کردیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین