کد خبر: ۴۸۰۵۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
جزئیات جلسه هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان

درخواست عارف از روحانی درباره محدودیت‎های سیدمحمدخاتمی/انتقاد از حکم قضایی ۷ اصلاح‌طلب

در جلسه هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گزارش کارگروه ارزیابی عملکرد شورای عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتیجه گزارش در جلسه شورای عالی ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
آفتاب‌‌نیوز : در این جلسه همچنین ضمن بررسی موضوعات روز، از احکام صادر شده علیه ۷ تن از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب انتقاد شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ اعضای هیات رئیسه شورای عالی صدور این احکام را با توجه به حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور و ضرورت همدلی و وحدت نیروهای انقلاب در مواجهه با تهدیدات برخی از کشورها به مصلحت ندانستند و از نهادهای ذی ربط خواستند نسبت به تجدیدنظر در احکام صادره اقدام موثر را انجام دهند.

همچنین در این جلسه، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر ایجاد محدودیت‌های جدید برای حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی و با انتقاد از اینگونه برخوردها، گفت: امیدوارم اخبار منتشر شده صحت نداشته باشد. در غیر این صورت معتقدیم دلسوزان نظام برای جلوگیری از اقدامات تهدیدکننده مربوط به آزادی‌های مدنی، اقدام عاجل به عمل آورند.

عارف تاکید کرد: آقای خاتمی یکی از دلسوزان نظام است و سرمایه‌ای ذی قیمت برای کشور محسوب می شود. مطمئنا اینگونه محدودیت‌ها موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی نسبت به رعایت حقوق شهروندی از سوی متولیان امر می‌شود. به همین دلیل از آقای روحانی به عنوان مجری قانون اساسی انتظار می رود نسبت به جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق شهروندی اهتمام لازم را به کار بندد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
محمود ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
1
1
خاتمى محبوب قلوب ملت ايران وجهانيان است.
خدا ايشان را براى ايران واسلام حفظ فرمايد.
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
3
تو چه مملکت عجیب و غریبی داریم زندگی می کنیم. چرا پل های پشت سرمون را داریم خراب می کنیم. مگر همین آقای خاتمی نیست که تنور انتخابات را همیشه گرم می کنه. چرا اون موقع که مردم را به شرکت در انتخابات و رای دادن تشویق می کنه نمیرید سراغش و آدم بدی نیست، خرتون که از پل گذشت دشمنش میشید.
حضرات باید بدونند اتحاد و همدلی در کشور لازم است و این تصمیمات از روی جهالت نتیجه ای جز واگرایی و انشقاق نداره. اگر روزی دشمنان این مملکت ادعا کنند که مردم با این نظام نیستند همین شخص سید محمد خاتمی با یک پیام مردم را پشت سر نظام به صف می کنه چون مردم عاشق و هوادارش هستند. دست بردارید از این کارهاتون و واقعا مایه تاسف و خجالته
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
1
اینقدر به فکر آزادی خاتمی و کروبی و موسوی و سیاست بازی های بیخود باشید تا این 4 سالم تموم بشه بره!!!!!
محمود ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
سيد بزرگوار و محبوب قلبها
هميشگى است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین